Kennern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) hei er på det 2 tempelet på zelda twilight princess og det vil si vann tempelet men driver der hvor man skal til sånne røde ringer og kommer ikke videre hjelp please Endret 28. desember 2007 av Kennern Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan du utdype litt mer? Vanntemplet er forresten det tredje ... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 kan du gi meg en litt næreme beskrivelse. hvordan er det i rommet? hvor langt inni tempelet er du? gi meg så mye så mulig. Så skal jeg prøve så godt jeg kan å hjelpe deg Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 ok her er greia jeg er der og hvor det fontene står også følger jeg lukten ac den jenta eller guten husker ikke men så ser jeg ett kart på ett bord og ser pådet og der viser det at det er sånne røde ringer som en blink på en måte også skal jeg gå dit så blir jeg ståppet av folk som står som en linje over den utganens veien hva gjør jeg???? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvis du vil ha hjelp må du nesten skrive slik at folk forstår hva du mener. Edit: <---Se på postcounten! 1337 Leet. Endret 28. desember 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 det er visst i den byen før tempelet Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis du vil ha hjelp må du nesten skrive slik at folk forstår hva du mener. Edit: <---Se på postcounten! 1337 Leet. shit... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 nå skjønner jeg ikke hva du mener kennern? hvor er du? hva var det som stod i vegen? Nice jorchi Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 sånne folk som snaker om ett eller annet om "is it true------" husker ikke mer og så kan jeg ikke gå der og ps... jeg er i twhilight zone Lenke til kommentar
ChiMon Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva sier Midna når du snakker til henne? Lenke til kommentar
Gamecuber`n Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det en Walkthrough du trenger? Den finner du her:http://faqs.ign.com/articles/750/750306p1.html Anbefales IKKE å følge fra punkt til prikke. Bruk søkefunksjon ( CTRL + F ) og skriv inn navnet på den plassen du sliter i/på Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Er det en Walkthrough du trenger?Den finner du her:http://faqs.ign.com/articles/750/750306p1.html Anbefales IKKE å følge fra punkt til prikke. Bruk søkefunksjon ( CTRL + F ) og skriv inn navnet på den plassen du sliter i/på takke og jo seff takk til alle som har prøvd og hjelpe meg Lenke til kommentar
meborg Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fant du ut av det? kennern her men på en annen pårofil nei eller jo for jeg har ikke prøv ennå prøver imorra:P Lenke til kommentar
aloras Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Lenge siden jeg har spillt spillet nå, så husker ikke navnet på verken plasser eller folk. Men tror han snakker om når han er inne på den Cafe'en i Hyrule City(Eller no sånt? ), og kjenner lukten av hu jenta man skal finne tak i.. Hah, ble nesten vanskeligere å forstå her nå, men han kan jo sjekke walkthroughen og sjekke om han finner hjelp der ja.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvorfor er zelda sinn vann templer så forbanna innvikla? OoT sitt er jo reine torturen! :@ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 OoT sitt er vanskelig og irriterende ja. Synes ikke TP sin var så ille, klarte det på et par timer uten å bruke noen form for walkthrough. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er det walkthrough til det på OoT på youtube nå for tida? Lenke til kommentar
Gamecuber`n Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er det walkthrough til det på OoT på youtube nå for tida? OoT = Oracle of Times ? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ocarina of times, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå