ivemaole Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei. jeg har en Lg 37lb1r og en xbox 360, og lurer på hvilken kabel som gir best bilde. Har selv brukt komponent siden jeg kjøpte xboxen til launch, men har lurt litt på hvilken kabel som gir meg best bilde. Synes absolutt komponent gri bra bilde, man jeg har ikke prøvd vga, så jeg veit ikke hvem av dem som er best. Vil jo ha det beste bildet jeg kan få Hvis noen kunne poste noen bilder eller har noen svar å komme med ville det vært toppers. takker for alle svar Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) VGA gir helt klart skarpere bilde, men er litt "blassere" i fargene. edit: tror også det avhenger av hvilken oppløsning skjermen din kjører. Endret 28. desember 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 er litt usikker på oppløsningen, men jeg kjører 720p.. er vel det som er nativt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 er litt usikker på oppløsningen, men jeg kjører 720p.. er vel det som er nativt Er litt usikker angående tver, men regner med bildet blir skarpere med VGA der også. Jeg spiller på en 19" LCD skjerm med 1280x1024 oppløsning, som støttes av VGA kabelen. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 HD-ready TV-er har som regel en native oppløsning på 1360x768, så om du vil ha nøyaktig den oppløsningen må du bruke VGA-kabelen. 720p via komponent er likevel ikke mye dårligere. Det er dog kun med VGA-kabel at man får oppskalert DVD-filmer til "HD", derfor kjører jeg VGA. Fargeproblemet med VGA ble rettet opp ved en oppdatering tidligere i år. Dashboardet er fortsatt litt gråere enn med komponent, men spill og video er helt strøkent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå