Gå til innhold

Timesplitters 4 Teaser!

Mountain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vilke formater er det bekreftet til?

Tja, toern og treern kom ut på Xbox, Gamecube og PS2, så vidt jeg vet. Jeg vil tro at TS4 kommer til 360 og PS3 i første rekke, så kommer det sikkert en litt annerledes Wii version senere kanskje?

Ser på TimeSplitters serien som den "åndelige" oppfølgeren til GoldenEye og PD. Enern og toern var ihvertfall veldig likt begge spillene.

Lenke til kommentar

TimeSplitters serien er de beste spillene på PS2. Det er så mye å gjøre, uendelig langt spill. Og må ikke glemme humoren! :D Free Radical Design er en av mine favoritt utviklere.

Ja, spillet kommer til PS3 og 360 med det første. Jeg og tvilte litt på om teaseren var offisiell, men gikk innpå nettsiden til spillet.

Gleder meg sykt!

It's back! Featuring even more crazy characters, devastating weapons and heart pounding hot sweaty action. It's funny, it's frantic and it'll do things you've never seen before! No, not naked girls, even better than that! We can't tell you the details yet, the monkeys have a loaded banana pressed against our skull, but this game will take the first person shooter to gaming nirvana. Save the world or die laughing, Timesplitters 4 is coming to getcha!
Endret av Remains
Lenke til kommentar
TimeSplitters serien er de beste spillene på PS2. Det er så mye å gjøre, uendelig langt spill. Og må ikke glemme humoren! :D Free Radical Design er en av mine favoritt utviklere.

Ja, spillet kommer til PS3 og 360 med det første. Jeg og tvilte litt på om teaseren var offisiell, men gikk innpå nettsiden til spillet.

Gleder meg sykt!

It's back! Featuring even more crazy characters, devastating weapons and heart pounding hot sweaty action. It's funny, it's frantic and it'll do things you've never seen before! No, not naked girls, even better than that! We can't tell you the details yet, the monkeys have a loaded banana pressed against our skull, but this game will take the first person shooter to gaming nirvana. Save the world or die laughing, Timesplitters 4 is coming to getcha!

Hehe, bra sitat. Morsom trailer også, ser definitivt fram til lansering av dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...