dioX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) har nå klart og ødelegge gjengene på de myke skruene som satt i ps3. noen som vet hvordan jeg kan få ut den siste skruen. og hvor jeg evnt. finner nye? Noe navn elns på skruen(?) Endret 28. desember 2007 av dioX Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 navn kan sikkert skaffes hvis du legger ut bilde. noe du kan gjære er å borre i stykker hodet og skru ut skruen med en tang. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 hadde ikke noe som jeg kunne legge ved siden av sa du kunne se størrelseforhold. Lenke til kommentar
8ball Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skruene sitter ikke så godt fast, så det er ikke noe problem å løsne de med en tang. Du kan bruke en kombinasjons tang eller en hvilken som helst tang bare den er flat i enden (tuppen). Du bare klemmer over hele hode på skruen og vrir. Siden skuene er veldig små, så kan det være litt vrient å få tak om du ikke har en tang som er i riktig størrelse. Jeg gjorde dette selv når jeg skulle bytte hdd i min ps3. Jeg hadde ikke riktig skrutrekker til skruene og var redd for å ødelegge hode, noe som veldig mange har gjort! Når det gjelder ny skrue, så tror jeg ikke det skal være noe problem å bare feste den nye hdd med "kun" tre skruer. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) jeg skal levere ps3 på rep. og må derfor bytte tillbake til 60GB, og vil derfor gjerne ha nye skruer. så de ikke kan komme med noe tull som at jeg har vert uforsiktig og ikke får noe på garanti ell no tullball... Grunnen til at jeg ska sende den inn (for de som lurer) Takk for svar! EDIT: fikk til nå. takk 8ball og det er jo bare én skrue som er totalvrak, resten er det bare skrammer på Endret 28. desember 2007 av dioX Lenke til kommentar
8ball Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ser poenget ditt der. Butikkene er eksperter på å vri seg unna slike ting. Men nå er det jo slik at du har lov til å bytte hdd på ps3'en, så det burde jo ikke bli et problem. Et triks kan jo være å snakke med butikken før du sender inn maskinen og forklare at du har byttet hdd og ikke ønsker å sende inn denne. Så sender du inn maskinen uten hdd, kan jo hende at de går med på det. Hdd skal jo uansett ikke ha noe å si på om maskinen fungerer eller ikke (sef. om hdd er ødelagt så funker det jo ikke så bra...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå