Spacemonkey Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei folkens Har en vw passat 03mod, og fikk et merkelig problem med den ene bakdøra. Når jeg låser med fjernkontrollen låser alle dører seg utenom den ene døra. Vindusheisen fungerer heller ikke på samme dør. Har lås og vindu samme styreenhet? eller finnes det noen styreenhet på dette? Har skjekket sikiringene men har ikke hatt av dørtrekk og sett etter feil. Noen som har peiling på hva som skjer? Tror dette problemet oppsto etter bilvask nå i vinter. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) heisan. høres ut som låsekassa di er ødelagt, bare å få den inn på verksted å bytte, koster bare 4000,- hehe neida, jeg vet jo ikke det sikkert, men det høres ut som det, jeg har selv hatt trøbbel med dette du beskriver, da ble låsekassa bytta ut, det ble bra etter det. Endret 28. desember 2007 av audifreek Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du sjekka tilstanden på kablene som går ut til døra? Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 heisan. høres ut som låsekassa di er ødelagt, bare å få den inn på verksted å bytte, koster bare 4000,- hehe thumbup.gif neida, jeg vet jo ikke det sikkert, men det høres ut som det, jeg har selv hatt trøbbel med dette du beskriver, da ble låsekassa bytta ut, det ble bra etter det. dribble.gif Har låsekassa noe med vindusheisen og gjøre? 4000,- for en ny låskasse!!! Har du sjekka tilstanden på kablene som går ut til døra? Begynte sånn smått og fikkle med gummi beskyttelsen med den var så kald og stiv... Skal prøve og finne en varm plass og se på kablene. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hadde du ikke prob med at døra ikke låste seg også da??????? når døra di er låst skal ikke vindusheisen funke. det er en sammkobling mellom disse to. hvis da låsekassa er problemet vil heller ikke vinduet ditt fungere. som sgat har jeg hatt samme prob på min audi a6. byttet låsekasse og det fungerte som normalt. det kan selvfølgelig være noe annet som er prob på din bil, men men låsekasse kostet meg kr 4000 inkl jobb Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 hadde du ikke prob med at døra ikke låste seg også da???????når døra di er låst skal ikke vindusheisen funke. det er en sammkobling mellom disse to. hvis da låsekassa er problemet vil heller ikke vinduet ditt fungere. som sgat har jeg hatt samme prob på min audi a6. byttet låsekasse og det fungerte som normalt. det kan selvfølgelig være noe annet som er prob på din bil, men men låsekasse kostet meg kr 4000 inkl jobb Høres jo ganske logisk ut men vindue funker ikke når døra er ulåst heller. Kanskje der er en sensor i låskassa som forteller vindu når det skal fungere?? Har også lagt merke til at "systemet" ikke reagerer når en av dørene foran åpnes.... Kanskje best å oppsøke et merkeverksted Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ja, som jeg sier, når låsekassa slutter å virke, vil ikke vinduet heller funke. "Merk" TROR jeg da, det sitter sennsorer nesten overalt i disse bilene, det er veldig små feil som skal til for å utløse store problemer. ta turen innom et merkeverksted og få de til å skjekke dette, tror de vil finne ut av dette rimelig fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå