Gå til innhold

Kjøp av laptop/spillbærbar

Anbefalte innlegg

Hei. jeg driver å titter etter en pc som har det meste og som kan brukes til noe spilling osv.

HMDI,eSATA er en selvfølge.

Asus sin G1s er jo en godt utstyrt pc men utifra tester mangler den litt. jeg er ingen stor spillfreak så di tyngste spillene er jeg ikke så mye borti men plutselig detter man da ut..

Kom gjerne med noen gode forslag til hvilken pc jeg burde annskaffe meg samt innspill å tilbakemeldinger på pcer..

MVH

Martin haulan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. jeg driver å titter etter en pc som har det meste og som kan brukes til noe spilling osv.

Asus sin G1s er jo en godt utstyrt pc men utifra tester mangler den litt. jeg er ingen stor spillfreak så di tyngste spillene er jeg ikke så mye borti men plutselig detter man da ut..

Kom gjerne med noen gode forslag til hvilken pc jeg burde annskaffe meg samt innspill å tilbakemeldinger på pcer..

MVH

Martin haulan

Hvor mye har du tenkt til å legge i den a?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

MVH

Martin haulan

Hvor mye har du tenkt til å legge i den a?

Det er joe litt usikker på enda.. men rundt prisen til Asus G1s.. fra 12k og nedover da..

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...