mr. Bjerre Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg skal koble mitt Creative T-7900anlegg til Xboxen min, og hvor jeg skal gjøre dette for å få 7.1 surround? Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tror 360'n bare har mulighet for 5.1 surround. (bruker det selv) For å få det til bør du helst bruke en toslink-kabel (optisk) fra xboxen og til anlegget. Hvis anlegget har inngang for dette. Utgangen fra xboxen sitter på kabelen, og ikke i sleve boxen som jeg trodde il å begynne med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 creative anleggene er ikke så veldig tilkoblingsvenlige dessverre, det du kan bruke er en slik en og så koble den til et eller annet utak. enkleste er nok å bare bruke tv høytalere Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 creative anleggene er ikke så veldig tilkoblingsvenlige dessverre, det du kan bruke er en slik en og så koble den til et eller annet utak. enkleste er nok å bare bruke tv høytalere Blir dog kun stereo i 7 høytalere da. Xboxen må ha 8 rca utganger. Og den har vel bare 1 digital/optisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå