Pallantir Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg vet om boot-cd-er, men dette er noe som skal brukes av småbarn. Selv har jeg selvsagt en Matrix-chippet en... Men fins det en form for mod som kan plugges i utenfra, som det fantes på PS1? Eller er det enten intern chip eller fikling med å lure ut DVD-er uten at konsollen merker det? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei, det finnes ikke noe som er brukendes.... få montert inn en chip med en gang du Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Kjipt kjør. Dessverre vil de ikke gjøre inngrep i maskinen sin (jeg kjøpte min ferdig Matrix-chippet, og den har fungert perfekt og spilt alt jeg har stappet i den). Da får jeg bare si at de må holde seg til norske spill og ikke kan ta backup. Men tusen takk for opplysningen! Så slipper jeg å lete videre. Endret 28. desember 2007 av Pallantir Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvorfor vil de ikke det?? Det er jo en super løsning.... seriøse moddere gir jo garanti for at maskinen virker etter inngrepet, er ivertfall slik her.... trenger ikke nødvendigvis å bli noe problem med garantien på masinen heller... Endret 28. desember 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Du taler for den religiøse her... Jeg har anbefalt det, men de vil ikke. Aner ikke hvorfor, men stae er de iallfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå