MrLee Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg bestillte heldigvis den med Og bra var det. Den ble sendt i går Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Virker jo faktisk interessant. Savner 25 grader og sol Vi jobber med saken. - Philips Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var lampen i hus, så får vi se hvordan humøret er på jobb imorgen da Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bestilte lampen jeg også og er meget spent på om det hjelper. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da var lampen i hus, så får vi se hvordan humøret er på jobb imorgen da Aaand? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 He didnt wake up anymore. The lamp sunburned him. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tja, jeg var syk igår, men i dag var jeg på jobb 06:50... hvilket vil si ca 2 timer før jeg normalt klarer å sulle meg inn til jobb..... edit: og p.g.a. sykdom igår sov jeg lenge utover dagen, fikk ikke sove om kvelden og lå lenge oppe (1:30 eller så?) før jeg sovnet. Funker den? Tja, opplevelsen så langt er i alle fall positiv.. Det å ikke våkne til skrål og bråk fra radio er nok i seg selv. Våknet lenge før de 90sec før final tid lyden begynner..meget behagelig. Endret 6. februar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå