Gå til innhold

Nyko perfect shot, hvor?

Mr. ve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere? Ingen toys'r'us her omkring.. og 100kr? Var da mistenkelig billig.

Jeg var på toys'r'us på Alna igår, og fant ingen Nyko perfect shot... Var og tittet i spillavdelingen, og fant ikke noe. Var bare ei 17 år gammel jente og spørre, så tenkte at hu ikke hadde peil uansett.. Hvem har sagt at de har det der? Er vel mer naturlig at EB games osv får det inn vil jeg tro. Mistenker at det tar litt tid før det kommer hit på berget.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har nå fått bestilt denne fra barnesandnoble.com... BLir litt dyrere enn ønskelig, men faen heller. Er utsolgt de fleste steder, og amazon usa sender ikke ut av usa.. Til og med Nyko.com er solgt ut..

jaja, gleder meg til å teste ut denne på Medal of honour.. Noen som har testa spillet forøvrig?

Lenke til kommentar

Jeg har lett land og strand etter denne. Hva ble prisen på barnesandnoble? Gleder meg sjukt til Nyko + Ghost Squad.

EDIT: Faen, nå er den out of stock på barnesandnoble også. Si ifra om dere finner den noensteds folkens.

EDIT Deux: 14.99 (under tollgrensa) + 24.99 shipping på gamestop.com blir vel rundt 215 kr.

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar

havna på ca 50 dollars. Leste et eller annet sted at butikkene forventer ny ladning i midten av mars... Glad jeg fikk tak i min :grin:

PS. Syns det er utrolig rart at ikke denne har kommet til Norge eller Europa for den slags skyld. Har ikke sett en eneste butikk i Norge som har den. På Ebgames (de har jo ikke peiling heller da), vet man ikke hva det er.

Jeg var nettopp i Dublin og lette overalt etter den der, men ingen hadde hørt om den der heller... Dette litt merkelig, da jeg var på Gamestop ( samme eier som ebgames), som faktisk solgte denne over nett ( i USA, men lell) og som barnesandnoble er en del av på et eller annet vis. Antakeligvis samme eiere.

Endret av husgutt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...