Mr. ve Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvor kan jeg få handla Nyko sin wii-gun? Og, noen som har erfaringer med modnet.no? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Toysrus selger den tror jeg for ca. 100kr Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Flere? Ingen toys'r'us her omkring.. og 100kr? Var da mistenkelig billig. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Flere? Ingen toys'r'us her omkring.. og 100kr? Var da mistenkelig billig. Jeg var på toys'r'us på Alna igår, og fant ingen Nyko perfect shot... Var og tittet i spillavdelingen, og fant ikke noe. Var bare ei 17 år gammel jente og spørre, så tenkte at hu ikke hadde peil uansett.. Hvem har sagt at de har det der? Er vel mer naturlig at EB games osv får det inn vil jeg tro. Mistenker at det tar litt tid før det kommer hit på berget. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Sjekka katalogen til toysrus sjekk den på hjemmesiden dems (Jeg drev å sjekka etter gave til nevøen min men men) http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=tprsw den er på side 7, står at den koster 169,90,- (Står bare wii pistol men ser helt lik ut som Nyko Perfect Shot) kanskje de ikke hadde den inne på Alna? Endret 29. desember 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Tror ikke det er nyko sin.. Men kan jo være grei for det. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Den ser jo prikk lik ut da? Endret 29. desember 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den ser jo prikk lik ut da? det er ikke nyko sin... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har nå fått bestilt denne fra barnesandnoble.com... BLir litt dyrere enn ønskelig, men faen heller. Er utsolgt de fleste steder, og amazon usa sender ikke ut av usa.. Til og med Nyko.com er solgt ut.. jaja, gleder meg til å teste ut denne på Medal of honour.. Noen som har testa spillet forøvrig? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Leveringa var kjapp ihvertfall. fikk den idag, og den ser helt rå ut. Gleder meg til å teste den. Ser ikke ut som jalla-billigplastikk, men virker veldig solid laget (til å være plast) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kom gjerne med en minitest av den. Hvordan er avtrekket på den? Noen lyder ved avtrekk? Ørjan... Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg har lett land og strand etter denne. Hva ble prisen på barnesandnoble? Gleder meg sjukt til Nyko + Ghost Squad. EDIT: Faen, nå er den out of stock på barnesandnoble også. Si ifra om dere finner den noensteds folkens. EDIT Deux: 14.99 (under tollgrensa) + 24.99 shipping på gamestop.com blir vel rundt 215 kr. Endret 18. februar 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) havna på ca 50 dollars. Leste et eller annet sted at butikkene forventer ny ladning i midten av mars... Glad jeg fikk tak i min PS. Syns det er utrolig rart at ikke denne har kommet til Norge eller Europa for den slags skyld. Har ikke sett en eneste butikk i Norge som har den. På Ebgames (de har jo ikke peiling heller da), vet man ikke hva det er. Jeg var nettopp i Dublin og lette overalt etter den der, men ingen hadde hørt om den der heller... Dette litt merkelig, da jeg var på Gamestop ( samme eier som ebgames), som faktisk solgte denne over nett ( i USA, men lell) og som barnesandnoble er en del av på et eller annet vis. Antakeligvis samme eiere. Endret 18. februar 2008 av husgutt Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Nå har jeg endelig fått spilt moh2 med perfect shot!! Ikke spilt så mye, og det er tungvint å bruke a knappen. Men ellers er denne 100% genial!!! Alle tomler opp Denne kan kjøpes Nyko.com Endret 5. april 2008 av husgutt Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sikkert fint med spill som RedSteel der (i alle fall ikke jeg) bruker A-knappen anyway. Hva fanken skal man med sikte? Hvit prikk FTW XD Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har bestilt fra VGP.ca, men den har vært på backorder i over en mnd nå.. Får vel bare vente.. Har ingen spill å bruke den på uansett.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nyko Perfect Shot er "in stock" hos VGP.ca. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nyko Perfect Shot er "in stock" hos VGP.ca. Løp og kjøp! "Ergonomic Grip- Pistol-like grip comfortably fits in the hand and provides a ergonomic grip" Det virker litt kult, men ikke noe jeg skal ha med det første. Lenke til kommentar
brultus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nyko Perfect Shot er "in stock" hos VGP.ca. Løp og kjøp! "Ergonomic Grip- Pistol-like grip comfortably fits in the hand and provides a ergonomic grip" Det virker litt kult, men ikke noe jeg skal ha med det første. takk, da er den bestilt Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Da var den bestilt her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå