DilliMusic Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 heisann jeg liker filmer som american pie og slikt. er det noen liknende filmer jeg bør se da? er klar for å kjøpe inn en rekke filmer nå så kom med forslag Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Harold and kumar go to white castle, Van Vilder (1 og 2), Superbad, Epic Movie... Bare noen jeg kommer på i farta;) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Epic Movie er helt forferdelig dårlig, styr unna! Roadtrip, Freddy got fingered, Grind, Joe Dirt, Not another teen movie, Dumb and dumber Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Naked Gun filmene.. ikke HELT samme humoren, men minst like absurd og bedre IMO.. Ellers: Scary Movie filmene Dude where's my car? Top Secret Grandma's boy The 40 Year Old Virgin Wedding Crashers Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) har fått sett noen av dem nå. broderen hadde en del freddy got fingered så jeg bare 30 min av. syns den sugde van wilder 2 likte jeg. har sett en'rn for lenge sia. har bestilt noen av de andre dere har skrevet. så langt har van wilder 2 filmen vært best sammen med american pie 1 og 2 Endret 30. desember 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har du sett Harold and Kumar - Go to white castle? For den er den garantert beste av de jeg nevnte! Flere hakk over Van Wilder 2! Syntes jeg i alle fall:) Litt enig i at Epic Movie ikke er så bra, men den er i samme sjanger;) Og det er sikkert noen som liker den;) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 epicmovie er jo ikke DÅRLIG da... er ikke en god film i seg selv, men en artig satire av en del forskjellige filmer... Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 epicmovie er jo ikke DÅRLIG da... er ikke en god film i seg selv, men en artig satire av en del forskjellige filmer... Det går ikke an å finne noe dårligere film! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Revenge of the Nerds-serien? =D Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 super troopers og Road trip....ligger litt i den katogorien , bra filmer begge 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå