LucarioX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, som jeg har skrevet i emne tittel, hvilken av Linux distroene støtter WiFi på PS3? Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 du kan nok få det til med de fleste. varierer sikkert litt med hvor mye triksing som må til. nå er det sikkert noen distros som har det helt fra install. tror yellow dog phoenix har det from the get go. har hatt hell med ubuntu feisty fawn! Lykke til! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takker Helt ny med Linux. Skjønte ikke helt, bruker du en versjon som heter "Ubuntu Feisty Fawn"? Den støtter altså Wlan/WiFi? Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) hehe. ja. anbefaler deg å gå for den!!!! gå hit for support : psubuntu.com her finner du tutorials osv. Endret 28. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takk. MÅ jeg ha HD TV for å innstallere Linux? Fungerer ikke CRT? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du trenger ikke HD TV så vidt jeg vett Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Men blir skriften og sånt tydelig på en CRT TV også? Ikke helt grøt hvertfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå