Amored Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 oblivion eier alle rpg Oblivion er et ødelagt RPG som mangler ordentlig levelling. Snakker nå om 360-versjonen. På pc er det vel spillbart hvis man spiller det med mods. Skjønner ikke hvorfor folk klager på levelsystemet til Oblivion. Jeg har aldri hatt noe i mot det. Folk sier at det ikke blir noe konkurranse i spillet. Test Two Worlds etter at du har fått opp noen leveler. Det er 1000 ganger lettere enn Oblivion. Bra spill begge to Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Syns lvlesystemet i oblivion gjør spillet avslappende, å det er det jeg ser mest etter i et rpg=) Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Syns lvlesystemet i oblivion gjør spillet avslappende, å det er det jeg ser mest etter i et rpg=) mp ha på 75% vanskeling da Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Syns lvlesystemet i oblivion gjør spillet avslappende, å det er det jeg ser mest etter i et rpg=) Samme her. RPGs skal være "chill" Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal si deg hva som er chill? Når du blir slakta av monstre i lvl 1303545 mens du er lvl 39 i en turn-based kamp x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå