Lokje Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Trenger å kjøpe ny Bilstereo da den gamle gikk kruken. Lønte seg ikke å reparere. Har dere tips til en god radio helst med AUX og UBS kontakt som er brukenes. Setter som absolutt krav at radioen må være god da jeg kjører en del mellom trange fjell og dype daler med dårlige lytteforhold. Det må jo selvsagt være RDS på radioen. Problemet er jo at jeg er nødt til å kjøpe på postorde. Det er ingen som har bilradioer slik som før. Det har vel med at radioene er innebygd i nye biler i dag. Har sett noen som har VDO (tror jeg det var til 695.-) og en slik er sikkert ikke den beste. Hadde en Clarion radio med Cd shifter som forsvant. Den kostet ca 4500 i 1993 og det var en kjemperadio. Det var aldri stopp i radioen for å søke en ny kanal. Lokje Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva med Kenwood KDC-W3537? Aux,rds, blåtann, og mp3... Lenke til kommentar
Lokje Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hva med USB? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hvis radio er viktigst bør du faktisk sjekke panasonic.. veldig god radio på de har jeg hørt Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 onkeljan skrev: Hva med Kenwood KDC-W3537? Aux,rds, blåtann, og mp3... bedre pris her men jeg har ikke noe erfaring fra denne nettbutikken. Lenke til kommentar
Lokje Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hva med denne Link eller denne Link Den siste har vel alt? Lokje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå