Howard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ny Xserve og Xserve RAID fra Apple Apple tok i fjor det første skrittet mot å bli en av de større aktørene på servermarkedet da de lanserte Xserve. Nå har selskapet kommet med en oppgradering samt et eget RAID-system, Xserve RAID. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 oooh. søt liten sak. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ny Xserve og Xserve RAID fra AppleApple tok i fjor det første skrittet mot å bli en av de større aktørene på servermarkedet da de lanserte Xserve. Nå har selskapet kommet med en oppgradering samt et eget RAID-system, Xserve RAID. Les artikkelen her. IDE RAID på en server??? :o Javel... Jeg tror ikke jeg ville satsa på IDE, men, Apple er ikke meg... Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tenker den er god nok som den er jeg.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 IDE RAID på en server??? :o Javel... Jeg tror ikke jeg ville satsa på IDE, men, Apple er ikke meg... Tror Apple kan litt mer enn deg. Så på introen for nesten et år siden, og der sa Apple at det var mye billigere med IDE-disker alt i alt. Det er totalsummen man ser på, ikke bare ren ytelse. Dessuten er ikke SCSI -disker noe særlig raskere enn de diskene de brukte (hvis jeg huske riktig). Tidligere var Apple meget glade i SCSI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå