Gå til innhold

Koble xbox opp mot mobilt bredbånd?

innard

Anbefalte innlegg

prøver å koble til live med mobilt bredbånd... har en sånn USB dings som jeg kobler til porten på 360'en.

det kommer strøm på men på network test står the failed.

er det noen måte å få dette til å fungere på? tusen takk kjære forummedlemmer!! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en trådløs USB greie som er ment å putte i en laptop/pc for å komme på nett via 3G? Jeg tviler i såfall på at denne bare kan puttes i 360'en og så fungere ettersom eneste trådløse som fungerer på en 360 er å kjøpe microsoft sin egen wlan greie til 360.

Det du kan gjøre er å koble laptopen på nett med denne USB dingsen, for så å velge å dele nettet via laptopen til 360'en med kabel (kabel fra laptop til 360, lage en bridge i nettverket fra internett-tilkoblingen til nettverkskortet som går med ledning fra laptopen til 360, åpne det som trengs av porter i brannmuren på pc, osv). Det er sikkert 100 tråder om akkurat dette her på forumet, så du kan helt sikkert søke litt om du ikke får til

Når det er sagt så har ikke jeg lyst å spille mot deg på live, ettersom mobilt bredbånd ikke akkurat har god ping, slik at du kommer til å lagge noe inn i ******.

Lykke til, håper du får koblinga til!

Arlendius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...