Peppep Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Savner denne anbefalingskategorien, er det mulig å få på plass noe slikt? Under mus tenker jeg at det kan være en fordel med oppdeling i anbefaling for gamere/ikke-gamere (førstnevnte i samarbeid med gamer.no? De tester jo aktuelt tilbehør for gamere, men har ikke noen dedikert anbefalingsseksjon). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Logitech G15 og Logitech G5. Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes G15 virker en del gimmicky hvis man er for det meste interresert i et behagelig keyboard uten dilldall. Det er absolutt ikke et dårlig keyboard og heller ikke dyrt, men jeg føler mange av funksjonene er overflødige. SteelSeries 6G og 7G er tastatur som er laget for gamere med fokus på ytelse isteden for tøff design med kule ekstrafunksjoner. SS driver for tiden å koker opp et nytt tastatur, men har ikke snakket så mye om det ennå. Logitech MX518 og G5 er på den annen side de beste musene jeg har hatt. Det skal nevnes at den optiske motoren på 518 er ansett av mange som bedre enn lasermotoren på G5. SteelSeries hevder at deres mus er de eneste som ikke bruker "prediction"-teknologi, som visstnok gjør input'en mye mer "direkte" i forhold til vanlige mus. Jeg har aldri prøvd musene deres og jeg kan ikke nok om teknologien til å kommentere på det, men med tanke på at musene deres er billigere enn logitech G5 og følger den samme formelen av fokus på funksjonalitet uten ekstra dilldall, så hadde jeg vært positiv til å prøve dem ut. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har ikke behov for mus/tastatur for øyeblikket, men kjøpte det nylig og savnet da en anbefaling fra HW. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 g5 trådløs mus er no sabla dritt. Driten begynte å bugge ut med å sende signal om at du dobbelt klikket når du bare klikket 1 gang. Artig trykke inn musknappen for arme en granat for så å se deg kaste den med en gang pga dritt musen. eller skal du flytte en fil med musen ? ikke mulig siden den dobbelt klikker og prøver å kjøre filen. Fikk bytta den ut med en ny og trur du faen ikke innen 3 uker var den også gått samme veien. Musa var fet når den funka da, men ikke gå for den trådløse versjonen. G15 tastaturet har jeg og og det er greit nok. Vanskelig å rengjøre da. så ser ikke like kult ut etter litt bruk. De programmmer bare macroene er greie nok. men ingen ting som du ikke kan gjøre med allerede eksisterende freeware. USB utgangene på Tastaturet er et plus smat lcd skjermen med klokken og greier. skulle ønska det støtta opp mot flere spill da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå