Lord Tom Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 I natt så drev jeg og surfa på nettet så begynte det å ule mye fra MSI Core Center (hovedkortet er MSI altså ).. Den tyda på at det blir gitt for mye V til AGP Voltage og Memory Voltage.. Noen som vet noe om dette? :/ Må jeg kjøpe ny strømforsyner? Lenke til kommentar
avo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 I natt så drev jeg og surfa på nettet så begynte det å ule mye fra MSI Core Center (hovedkortet er MSI altså ).. Den tyda på at det blir gitt for mye V til AGP Voltage og Memory Voltage.. Noen som vet noe om dette? :/ Må jeg kjøpe ny strømforsyner? Neppe. Er ikke akkurat noe kvalitets-måleinstrument de har lagt inn på hovedkortene. Vil tippe at spenningen er OK, men målingen feil. Og ellers - om PCn virker OK i dag med litt for mye spenning - who cares? Du skriver heller ikke hvor høy spenningen er. Noen % over er helt harmløst, men snakker vi om alt for mye kan jo komponenter ta skade. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er dessuten ikke strømforsyningen som bestemmer de spenningene du nevner. Det er egne spenningsregulatorer på hovedkortet. Lenke til kommentar
Lord Tom Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Det er 2 V mer enn det egentlig skal være står det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hadde det vært tilfelle så er det umulig at PC hadde fungert i det hele tatt. Du kan nok bare se bort fra de verdiene. Det må være målingen som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå