Gå til innhold

radeon 9700 eller radeon 9700 pro???

teppetryne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likevel, å kjøpe den beste varianten av kortene har en tendens til å gjøre at det holder en del lenger , og da veier opp for at det kostet litt mere...

Dette gjelder ihvertfall nVidia kort, nå er jo 9700 ikke nVidia, men jeg vil tro det samme gjelder der og.

Jeg hadde tatt en kort avisrute for å heller kunne kjøpe PRO versjonen, hvis det var snakk om pengene.

9700 (non-pro) koster ca 2k, 9700PRO koster mellom 3k-3,5k og yter bare 5-10% mere enn non-pro versjonen.

Å betale 50-75% mere for en 5% ytelseøkning er ren idioti og man behøver ikke å være verdens smarteste for å forstå det!

Lenke til kommentar
Tror du -Balder- at jeg er helt dum?

Så bare back off.. Det var et R9700PRO kort. Jeg skriver ikke løgn.

Og alle er verdt likt på forums. Så ikke kom og tro at du er verdensmester.

:wink:  

Er så lei av at folk blir husjet på og ledd av osv.... Og spamme som du gjør nå. Du skriver bare tull på alle postene du har svart på.

Sorry men jeg er bare lei av dette som skjer, at folk ikke tror på deg osv. For hvem har glede av og sitte og juge om det. Pokker jeg er ingen løgnhals, og i allfall ikke på net.  

Tror du jeg er en taper?

Nå må du dra det feite kvisete fjortis tryne ditt vekk fra skjermen litte grann, 9700pro til 2200 er for godt til å være sant.

Hadde du forklart historien bak det så, hadde jeg ikke spurt om det var et 9500pro, men jeg skrev med smil bak og prøvde ikke å rakke ned på noen, men nå provoserer du meg :grumpy:

Lenke til kommentar
Det va rart... Eg ringte elkøp og spurte etter 9700pro

men elkjøp damen sa at elkjøp ikke selger ati kort.

Det ble tatt inn bare for meg. Det hele står i en annen topic. Bare se litt rundt på forumet og den første topicen dere finner som er lagt ut av meg står hele historien av hvorfor jeg fikk Radeon 9700 Pro for 2200kr.

-Balder-

Nå må du dra det feite kvisete fjortis tryne ditt vekk fra skjermen litte grann, 9700pro til 2200 er for godt til å være sant.

WTF!!!! Søk på forumet og les a din tufs... Jeg har skrevet det iallfall et par ganger og etter historien så holder dere bare kjeft. Jeg kan få en kompis til å scanne inn kviteringen eller no.

Hadde du forklart historien bak det så, hadde jeg ikke spurt om det var et 9500pro, men jeg skrev med smil bak og prøvde ikke å rakke ned på noen, men nå provoserer du meg Vet du hva, jeg gidder ikke å sitte og skrive ting om igjen og om igjen. Det virket som om du rakket ned på meg og det virket som om du hadde den tonet for en tulling som driver og lyve på forums for å få noen til å lese hva han skriver. Jeg sier les den første eller andre topicen jeg har lagt ut her på forumet og LES! Jeg har skrevet hele historien. Den står i en av topicene jeg har lagt ut på dette forumet.

Lenke til kommentar

cyclop har faktisk eit 9700PRO kort, fått av Elkjøp, eg har selv lest hele historien....og -balder- sine innlegg var rett og slett idiotiske og satte han i eit meget dårlig lys...

å uttale seg om ein sak du ikkje har PEILING om hva den handler om er f00lish....

tips til cyclop: finn posten der du forklarte denne historien og post linken til den neste gang noen spør

Lenke til kommentar

9700 (non-pro) koster ca 2k, 9700PRO koster mellom 3k-3,5k og yter bare 5-10% mere enn non-pro versjonen.

Å betale 50-75% mere for en 5% ytelseøkning er ren idioti og man behøver ikke å være verdens smarteste for å forstå det!

Nja, og ATI radeon 9500 (ikke PRO) koster ca 1500kr, kan gjøres om til 9700 (ikke pro) deretter klokkes, og vips så har du Radeon 9700PRO til 1500kr....

jadda.....

Lenke til kommentar

Nja, og ATI radeon 9500 (ikke PRO) koster ca 1500kr, kan gjøres om til 9700 (ikke pro) deretter klokkes, og vips så har du Radeon 9700PRO til 1500kr....

jadda.....

Sitat: kan gjøres om til 9700 (ikke pro) deretter klokkes, og vips så har du Radeon 9700PRO. :-?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Elkjøp har aldri hatt kampanje på 9700pro!

Tar ikke inn ATI nei. Det er helt riktig!

Om du fikk den til 2200 kr er en helt annen sak. Men tviler sterkt på at en elkjøp butikk skulle gidde å ta inn et større parti med 9700 Pro kort bare for å selge det med tap.

Lenke til kommentar

jadda.....

Sitat: kan gjøres om til 9700 (ikke pro) deretter klokkes, og vips så har du Radeon 9700PRO. :-?

ja det er vel lenge siden det var noen 9500 np kort der ute som kunne moddes?

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på radeon 9700 og radeon 9700 pro??.  

Jeg har ikke råd til 9700 pro så jeg lurer på om jeg skal kjøpe 9700.  

Bør jeg gjøre det???.  

:shrug:

gjør som meg.. kjøp non-pro og modd det til pro.. blir akkurat samme kortet som pro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...