jeg_lyver_mye Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Der! Pakken min ble sendt for en halvtime siden nå . Konge! Lenke til kommentar
fleric Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har 3 ordrer liggende inne som alle fortsatt har status "åpen" 1. Bestillt 20.12 (alt på lager) motatt 2 endringsbekreftelser siden da - åpen 2. Bestillt 21.12 (alt -1 vare forventet 27.12) 2 endringsbekreftelser siden da - åpen 3. Bestillt 02.01 (alt på lager) forventet sendt 02.01 - åpen Legger igjen 100-200k/år hos komplett for jobben, men mye rot med leveringer, mye rot med returer, dårligere vareutvalg og dårligere priser blir det nok bare det jeg ikke kan få tak i andre steder som kommer derfra i 2008. Endret 7. januar 2008 av fleric Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 etter at de ble ferdige med å fase inn robot-systemet har jeg ikke opplevd lange leveringstider fra komplett. Trådstarter har bestilt ferdigbygget pc? da må du påregne litt lenger tid, de har kø på bygging av maskiner, og de må testes før de sendes fra komplett... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Komplett er nok en av de raskeste nettbutikkene jeg vet om. Bestilte for ca to timer siden noe småtteri, et hovedkort, skjermkort og en kjøler. Kun 75 minutter senere var pakken registrert innlevert hos posten. Hvilken annen nettbutikk her til lands er raskere enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå