RBW Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Adventstiden er vel overstått og de siste fire heldige vinnerne av årets julekalender er trukket ut. Les mer Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jaja.. grattis folkens Jeg deltok 23 dager på 6 forskjellige julekalendere, uten å vinne så mye som en vingemutter.. og er rimelig sikker på at minst 95% av svarene var riktige. Men men.. Prøve på nytt til neste år Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det mulig å oppdrive noen tall for antall innsendte riktige svar? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Dårlig med vingmuttere her også, har vært med på samtlige kalendere selv (for ca 4 året på rad hehe). Men regner med jeg kommer sterkere tilbake neste når Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Siri uten etternavn faktisk i svart tekst betyr d at noen har skrevet akurat d? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer til vinnerne Spesiellt "Siri uten etternavn" Lenke til kommentar
RBW Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Siri uten etternavn faktisk i svart tekst betyr d at noen har skrevet akurat d? Vedkommende hadde bare skrevet Siri, noe jeg syntes var litt snaut. Så fremfor å være kjip å trekke en ny bare la jeg til uten etternavn. Det var jo tross alt julaften. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Om man ikke klarer å skrive sitt fulle etternavn, så kan man da ikke fortjene å vinne Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Siri uten etternavn faktisk i svart tekst betyr d at noen har skrevet akurat d? Vedkommende hadde bare skrevet Siri, noe jeg syntes var litt snaut. Så fremfor å være kjip å trekke en ny bare la jeg til uten etternavn. Det var jo tross alt julaften. fortjener man å vinne om man ikke greier å skrive etternavne sitt da? er jo egentlig en av oppgavene det også hehe... nei da ^^ må ha litt fleip å grattis til alle vinnere... håpet det var min tur i år... men nei da har ennda ikke vunnet noen ting på flere år annet enn den call of duty 4 beta keyn som 3 tusen andre også vant og som jeg aldri fikk brukt Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 HURRA!! Jeg har også vunnet i dag Fikk akkurat en e-post fra Hardware Nigeria, der de sier jeg er trukket ut som vinner av en 108" plasma fra Sharp. Stusser litt på at jeg vant da jeg ikke kan huske at jeg meldte meg på noen julekalender der, men skulle bare gi de VISA-kortnummeret mitt sånn at de kunne få bekreftet at jeg var rettmessig vinner Lenke til kommentar
Unox Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) HURRA!! Jeg har også vunnet i dag Fikk akkurat en e-post fra Hardware Nigeria, der de sier jeg er trukket ut som vinner av en 108" plasma fra Sharp. Stusser litt på at jeg vant da jeg ikke kan huske at jeg meldte meg på noen julekalender der, men skulle bare gi de VISA-kortnummeret mitt sånn at de kunne få bekreftet at jeg var rettmessig vinner Haha, tror nok det heller er Hardware Nigeria som hadde "vunnet" 108" plasma fra Sharp hvis du hadde bekreftet det Endret 28. desember 2007 av Unox Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Neste år satser jeg på Hardware Nigeria jeg også. Der har de hvertfall vinnere vi har hørt om på forumet... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ikke helt sant, en flittig bruker av hw.no vant den beste premien i mine øyne - 8800gts 512 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Neste år satser jeg på Hardware Nigeria jeg også. Der har de hvertfall vinnere vi har hørt om på forumet... Ikke helt sant, en flittig bruker av hw.no vant den beste premien i mine øyne - 8800gts 512 Norbat - virus eksperten på forumet vant premien over - 8800GTS 512 MB. Regner med de fleste har hørt om han? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bah, ville vinne Vista Ultimate til den gangen jeg skal skaffe Vista, men så går det helt fint å bare laste ned Ultimate, derimot er det stiligere å ha en orginal versjon. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg føler meg jævla snytt. Må jo ha svart feil hver dag omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå