Rescue me Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) *tt*r at j*g slo av **arts of iron II *ooms*ay fun**r *luts*lig i*** no*n av tast*n* No*n som v*t *va som *an vær* galt? "*" *rstatt*r *o*stav*r som i*** vir**r *un*tum vir**r **ll*r i*** No*n som v*t *va som *an vær* galt? Tus*n ta** for *j*l* (**r s*al **t vær* *n smil*y m*n t*gn*t som j*g tr*ng*r vir**r i***) Endret 28. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
sull Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Løsning 1: Åpne tastaturet fysisk og rens det for skitt og annet dritt. Løsning 2: Kjøpe nytt tastatur da det du har mest sannsynlig har tatt kvelden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Haha, hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd dette var århundets fyllepost! Fra spøk til revolver: Er dette en bærbar eller en stasjonær? Om det er en bærbar er det mulig at flatkabelen som sender signaler fra tastaturet til PC-en er løs. Om det er et vanlig tastatur så kan det ha blitt defekt, selv om dette høres litt merkelig ut. Jeg tar det forgitt at du har startet PC-en på nytt? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Tastatur*t fun**t **lt fint ti*lig*r* i *ag S*al s* om j*g finn*r fram *t ann*t tastatur Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg tar det forgitt at du har startet PC-en på nytt? **t har j*g fa*tis* i*** gjort S*al prøv* Får håp* at **t vir**r **it L*if Endret 28. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Å r*start* *C'*n fun**t i*** Må no* l*t* *tt*r *t gamm*lt tastatur Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, finn deg et gammelt tastatur. Så kan du jo ta en titt inni det tastaturet du bruker nå for å se om det er noen åpenbare feil. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Da har jeg funnet fram et annet tastatur (som lager veldig mye lyd). Skal sjekke det andre tastaturet litt senere. Tusen takk for hjelpen . Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Greier ikke å se hva du skriver med mitt tastatur blei slik dagen etter at det fikk en kopp kaffe nedi seg. Var banene på de tynne plastarkene inni tastaturet som var korrodert. Tastaturet jeg har nå har heldigvis en heldekkende gummimatte over seg sånn at slike små katastrofer unngåes. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 En moderator kan bare stenge denne tråden . Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du kan jo godt forklare hva feilen var slik at andre kan dra nytte av løsningen på problemet ditt. Søkefunksjonen på forumet er der av en grunn. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Du kan jo godt forklare hva feilen var slik at andre kan dra nytte av løsningen på problemet ditt.Søkefunksjonen på forumet er der av en grunn. Nå har jeg ikke funnet feilen da , men jeg skal som sagt se på det i kveld . Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Kongetråd... :!: Edit: Urk. I did wake the thread. Endret 23. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hørt om skjermtastatur noen ganger? Mye lettere for leserne. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Hørt om skjermtastatur noen ganger?Mye lettere for leserne. Har hørt om det, men fant det liksom ikke. Kan du si hvor man finner det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Start -> Programmer -> Tilbehør -> Tilgjengelighet Start -> All Programs -> Accessories -> Accessibility Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Start -> Programmer -> Tilbehør -> TilgjengelighetStart -> All Programs -> Accessories -> Accessibility Takker . Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Men hva var problemet egentlig? Heheh, var det like morsomt som førsteposten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå