Quantri Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg har en 40" Sony LCD-TV og tenkte å oppgradere pcen min for å kunne kjøre spill med topp grafikk på denne . Tok en titt på hw.no sin anbefaling og såg at Amentio hadde det meste jeg trengte. Eneste som er byttet ut fra hw.no sin anbefaling er skjermkortet da Amentio ikke har 512 mb versjonen på lager. De hadde 512 mb versjonen av GTS, men den kostet over 3000 kr. Gigabyte GA-M57SLI-S4 606,- Intel Core 2 Duo E6850 1953,- OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum XTC Dual Channel 2GB (2x1024MB) KIT 635,- GAINWARD GeForce PCI-E 8800GT 1024MB 2 499,- Jeg har kabinett, mus, tastatur osv fra før. Lurer litt på om strømforsnyningen min på 400 watt er god nok? Jeg trenger sannsynligvis også en ledning fra pcen til tven. Hva er best her? DVI til HDMI? Og er det male til male jeg skal ha? Alle kommentarer mottas med takk Endret 28. desember 2007 av Quantri Lenke til kommentar
Quantri Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 hmmm merket en liten ting. Det hovedkortet og prosessoren der passer vel ikke sammen? Har hardware.no gjort en liten feil på anbefalingen av spillermaskin? (Lagde en liten post her for å prøve å få svar på dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=885426) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå