abene Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Antivirusprogrammet AVG Professional kan nå lastes ned gratis i en begrenset periode. Les mer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det snakk om en trial eller? Har selv free versjonen og er i grunn veldig fornøyd med den. Noen grunn til å bytte? Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Gratisversjonen skanner daglig eller aldri. Spørsmålet er hvor lenge pro-versjonen er gratis. Kanskje det kommer en 8.0 snart, og at 7.5 ikke videreføres? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Raskere nedlastinger. tja, min maskin laster vell ned oppdateringer vær gang jeg starter maskinene så og si, så jeg har ikke problemer med treg nedlastning, har heller aldri hatt det. Mye raskere enn mange andre betalte programmer i vertfall og da snakker jeg om gratis utgaven eneste ulempen er at jeg heletiden får besjed om at jeg har brøtet lisensen fordi jeg ikke bruker det på privat maskin. Men er nå det jeg gjør, andre som får dette også? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 dette er interessant. jeg har kjørt gratius avg'n i et par år nå. noen som vet om denne fullversjonen er limita tid på? eller kanskje 8.0 er på vei som noen nevner. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg syntes også at nedlastninga går raskt nok, i alle fall når det bare er snakk om ett par hundre KB. AVG forsvant fra sikkerhetsenteret mitt plutselig :S Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 noen som får beskjed om at de trenger passord for å laste ned filen`? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) fristende, men tror jeg beholder Avast! 4.7 Pro, med mindre AVG er overlegent bedre.. ? Endret 28. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 har ikke så mye forhold til Avast egentlig, for AVG er lett-kjørt (kjenner *aldri* noe til den utenom når den oppdaterer seg) og jeg har ikke brukt noe annet på 6 maskiner i over ett år nå og det har ikke vært noe tull med noen av dem Lenke til kommentar
agjell Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) ...noen som vet om denne fullversjonen er limita tid på?... ...Spørsmålet er hvor lenge pro-versjonen er gratis... Jeg har installert den nå og det står "Your license will expire on 01.12.2008". Med andre ord ca 11mnd gratis. Endret 28. desember 2007 av agjell Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 jeg får også opp at man må ha passord.. har avg free syns det funker bra men greit med pro også da.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ...noen som vet om denne fullversjonen er limita tid på?... ...Spørsmålet er hvor lenge pro-versjonen er gratis... Jeg har installert den nå og det står "Your license will expire on 01.12.2008". Med andre ord ca 11mnd gratis. også håper jeg ikke maskina blir så og si kapra slik som norton etter lisensen går ut Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 fristende, men tror jeg beholder Avast! 4.7 Pro, med mindre AVG er overlegent bedre.. ? Med tanke på deteksjon er Avast! mye bedre enn AVG Anti-Virus. AVG Anti-Malware er derimot ganske så bra (inkluderer Ewido motoren, det utgjør en stor forbedring). Men da er man jo over i betal-verden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er vel en slik lisens som gjør at man ikke kan oppgradere gratis til versjon 8 som slippes etter nyttår. Hvis du skal oppgradere så må du som oftest betale en liten sum for det. De fleste sikkerhetselskaper gjør dette før de lanserer en ny versjon. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så, den er like ræva som free? Jeg har aldri før opplevd en AV som har flere falske positive enn AVG. Jeg vet ikke hvor god den er på faktiske virus, men det ser jeg heller som et tegn på sunn fornuft når jeg våger meg utenfor routerens fire plast-vegger. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Smaken är som baken, men jag gillar Avast bättre. Free or no free, pro or no pro! Lenke til kommentar
reor Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Krav om brukerord / passord også her. Lurer på hvorfor noen blir avkrevd brukerord / passord og andre ikke? Jeg også benytter friversjonen og er fornøyd med den. men i likhet med andre egentlig ikke vet hvor god den er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bryter ikke Hardware litt med reglene til Computeractive ifht. å spre informasjon om denne versjonen? This download is for Computeractive magazine readers only. Do not spread this download information and do not host this software elsewhere. - Lenke til kommentar
reor Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det kan man få inntrykk av, men hvis medlemmene til Computeractive magazine har brukernavn/ passord til nedlastingsserver og ikke vi spiller det ingen rolle. Vi får ikke lastet ned uansett. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 holder meg til AVG Free Edition, slipper ihvertfall maset om at jeg bryter lisensen litt irriterende at den søker etter oppdateringer hver gang jeg starter maskina da, men men, får ikke hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå