nasse222 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Autokjør av plater virker ikke, hva svarte er feil? Gjelder Dvd og Audio plater, blir ingen Autokør når jeg setter de inn. Har vært innpå innstillingene for Autokjør, prøvd alt fra å fortelle prog hva den skal gjøre med platene, til å nullstille alt til fabrikk oppsett, og resette, men ikke fae*.. Noen idèer? Vista Basic Mvh Nasse Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Har gått igjennom alle instillinger nå, skjønner ingenting, må være noe som hindrer AutoRun i å kjøre? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Nå har eg til og med kjørt original cd`en, og tatt sånn oppgradering/fixing , div .dll filer og driver var borte (?) Men allikavel funker ikke autorun på noen slags cd`er??? Noen tips her mottas med stor takk! Dette gjelder også når jeg setter inn usb-medier, får ingen meny..? :S Nasse Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 prøv en av disse: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en http://www.snapfiles.com/get/AutoplayRepair.html Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Takk, men , nei, ingen forskjell!!?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Selfølgelig fungerer ikke de, de er ikke laget for Vista. Jeg visste om en fiks for dette til XP, men Vista har denne registersettingen lagret et annet sted. Får ikke sjekket dette på denne maskinen, sitter på XP nå.Men jeg kan prøve å huske på dette i morgen kveld, da jeg kommer tilbake på min egen PC med Vista. Men du kan se om du finner noen løsninger ved å søke litt rundt omkring på nettet.Har samme problemet selv, men jeg har ikke orket sett på det så veldig ennå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Prøv noen av disse. Fungerte ikke hos meg, men mulig det fungerer hos deg. http://www.mydigitallife.info/2008/01/14/a...-windows-vista/ Ta en system restore point før du gjør dette, om du ikke vet hva du gjør. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 takker for tips, skal se hva som skjer, og gi tilbakemeld! Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Nope...fungerte ikke. Føkk..er så irreterenes! T.o.m når jeg har kjørt REPAIR fra original cd`en, så fixer det seg ikke.. Noen andre med tips eller trix? Søkt på Google, funnet masse tips, men ingen som funker til Vista! Eneste forklaring jeg har foreløpig, er at dete er et av programmene jeg har installert som ligger og sperrer! Men vilket av de 40 programmene.....:s Takker for tips/løsninger Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nope...fungerte ikke. Føkk..er så irreterenes! T.o.m når jeg har kjørt REPAIR fra original cd`en, så fixer det seg ikke..Noen andre med tips eller trix? Søkt på Google, funnet masse tips, men ingen som funker til Vista! Eneste forklaring jeg har foreløpig, er at dete er et av programmene jeg har installert som ligger og sperrer! Men vilket av de 40 programmene.....:s Takker for tips/løsninger Laucnher cd-en hvis du går inn på C:\> Og velger cden manuelt? Du kan ha skrudd av autokjør, det skal ligge under kontrollpanel. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Autokjør ligger inne på innstillingene. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Flere som har dette problemet? Har søkt på nettet, men ikke funnet løsninger som faktisk virker! Eneste konklusjonen min er at det må være et av programmene jeg har installert etter eg fikk maskinen som ligger og blokkerer for Autokør? Gjelder jo ALL autokjør: cd, dvd, minnebrikke, harddisker -Alt!!?? Finner ikke noe om dette i "msconfig" eller WindowsDefender heller.. Har ingen virus, spyware, adaware e.l. på maskinen! Det er i alle fall sikkert. Noen som har merket at de mistet Autokør etter installasjon av et spess program? Isåfall er jeg nyskjerrig på hva det kan være. Takker for tips! Nasse---- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå