Pepsi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sitter med en HP Pavilion tx1320 på fanget. Og da jeg kjøpte den fikk jeg klar beskjed om at viftestøy var fraværende. Nå har jeg hatt den i godt ett døgn og viften går konstant. Noen som har erfaring med dette? Evt. får jeg prøve å bytte den....... Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det har vært nevnt et varme og støy-problem med den maskina før her, ta et søk så finner du det nok. Kjøpte du den via nett har du en angrerett du kan benytte. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Og da jeg kjøpte den fikk jeg klar beskjed om at viftestøy var fraværende.Nå har jeg hatt den i godt ett døgn og viften går konstant. et lite sidesprang: Vifta kan gå konstant, mens støy kan fortsatt være fraværende (subjektivt), det er ingen "hvis a, så b" kausalitet. Endret 28. desember 2007 av mandela Lenke til kommentar
stiando Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sitter med en HP Pavilion tx1320 på fanget. Når du sitter med den i fanget blir PC-en varmere enn om du har den på pulten. Dermed må vifta gå for fullt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå