TK_CC Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte men tårer i øynene har jeg Sjekk pris først så les beskrivelsen :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 og så regne ut i fra det globale snitt da gitt På global basis så er vel POTS fortsatt det vanligste liksom Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hmmm ligner veldig på det standard modemet jeg fikk fra telenor... hmmm Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe, sikkert bare kødd. Men for moro skyld burde man sendt annonsen til Telenor da han faktisk prøver å selge deres eiendom Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Finnes også mange andre gode tilbud på finn disse dager. Ta en titt på denne gobiten! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link :-) Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe, sikkert bare kødd. Men for moro skyld burde man sendt annonsen til Telenor da han faktisk prøver å selge deres eiendom Selge deres eiendom sier du...er du sikker på at han ikke eier det da?? Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Finnes også mange andre gode tilbud på finn disse dager. Ta en titt på denne gobiten! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link :-) DET er årets kupp det ! :!: Fra revolver til alvor, det er mange som prøver å snyte på eventuelle kjøpere SuX0r Endret 28. desember 2007 av SuXz0r Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Så raskt som dette er regner jeg med at mitt 4Mbps internettabonnement kommer opp i en 6-7Mbps. Det globale snitt tar ikke feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå