EinarEriksen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Den første måneden i 2008 dukker det opp en drøss med nye Nokia-telefoner og en teknologikonge fra HTC. Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kommer ikke SE W890i i januar? Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Linken under Nokia 1650 som skal vise deg billigste pris uten abbonement, linker til det samme som linken ovenfor, "Lanseringsnyhet" Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 tror mange av produsentene venter til de store messene med å virkelig vise fram hva dem har på gang. noen som har sett noe mer konkret om det imate "skallet" forresten? noe tilsvarende palm foleo om jeg husker rett... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Pent Amobil, 4 av 5 mobiler fra Nokia dere skriver skal komme i januar er allerede på markedet. Kun 5610 XpressMusic som gjenstår. Dere nevner dog at 5310 XpressMusic allerede er her. Med i pakken følger det med et minnekort på 1 GB. Alle 5310'ene jeg har solgt så langt har hatt en 2GB kort stående i fra før, ikke 1GB. Savner også at dere nevner batteriet til 1650. Denne har profftelefonbatteri, i en ikke så proff telefon.. Lenke til kommentar
poe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Pent Amobil, 4 av 5 mobiler fra Nokia dere skriver skal komme i januar er allerede på markedet. Kun 5610 XpressMusic som gjenstår. Dere nevner dog at 5310 XpressMusic allerede er her. Med i pakken følger det med et minnekort på 1 GB. Alle 5310'ene jeg har solgt så langt har hatt en 2GB kort stående i fra før, ikke 1GB. Savner også at dere nevner batteriet til 1650. Denne har profftelefonbatteri, i en ikke så proff telefon.. Kan anbefale deg å lese Itavisen sin presentasjon av nye mobiler i første del av 2008. Der er det et helt annet bilde som blir presentert. Men jeg er forøvrig enig med deg at dette rett og slett er dårlig journalistikk av amobil. Men i reklamesammenheng er det vel verdifullt? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vel, SE har jo faktisk noe temmelig spennende i ermet, nemlig P5i. Det har jo blitt mer eller mindre bekreftet allerede, fra rimelig sikre kilder, hva slags spesifikasjoner den vil ha og hvordan den vil se ut og slikt. Mulig at ikke alt er riktig, men synes denne telefonen er noe av det mest spennende vi "vet om" av det som skal komme til neste år. Se skal visst lansere den i januar eller februar neste år. Her er en link til en sak om SE P5i, amobil hadde også en sak om dette for en stund tilbake tror jeg. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Samboeren min har lyst på Nokia 8800 Arte, noen som har trykket på den og kan gi noen inntrykk? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) N95 8GB har vært i norske butikker siden midten av desember ;-) EDIT: Det har forøvrig Nokia 1650 også.. Endret 29. desember 2007 av cnil Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 tror mange av produsentene venter til de store messene med å virkelig vise fram hva dem har på gang. noen som har sett noe mer konkret om det imate "skallet" forresten? noe tilsvarende palm foleo om jeg husker rett... i-mate skallet ?? Hmm..mener jeg leste et veldig løst rykte om noe slikt på et forum/web-side. Ingen informasjon jeg har fått i fra i-mate om noe slikt. Pr. nu er det i-mate Ultimate 6150 og 8150 som står på trappene - og deretter 8502 og 9502. At Amobil nok en gang blander ny og gammel informasjon om i-mate Ultimate produktene syntes jeg er leit da jeg har sagt det x antall ganger..og spurt om de kan verifisere informasjon de ønsker å skrive om i-mate og deres produkter med meg.. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde gjort seg med en iPhone versjon 2, som muligenshadde dempet skuffelsen over få mobiler i januar.. Men på en annen side, var mange av disse mobilene fine å se på, men ikke minst hadde de teknologien på plass. Kan være litt å glede seg til, men ikke stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg