Gå til innhold

Hva slags minne bør jeg skaffe til Lenovo N200?

kevinedomm

Anbefalte innlegg

La inn ordre hos Computercity i går... Får håpe de klarer å sende den avgårde den 31/12 slik at jeg har den før skolen begynner ?

Ellers måtte jeg handle minne en anna plass, det eneste som var på lager var en 1Gb brikke, da får det bli det til å begynne med....

Skal kjøre Linux så håper det blir bra nok ? Logitech V220 mus ble også med..

Har du fått PC-en, eller hørt om at den er på vei eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk bekreftelsen idag jeg også, håper de holder ordet om at bæreveske medfølger.. for det trenger jeg sårt :p

Den mailen så jo bare syk ut med alle tegnene.. xD

Tiden det tar før den er klar til utlevering avhenger av hvor du bor i landet det ;)

Kan hende jeg er heldig og har den på Lørdag :)

Endret av Abn0rmal
Lenke til kommentar

Kom i går ! Som jeg skrev i en anna tråd, så fungerer alt utmerket, sett bort fra fingeravtrykksleseren... Den SKAL jeg få til !

Uansett, veldig fornøyd... Spesielt når jeg tar med prisen i vurderingen...

Satt jo også inn 2Gb minne ekstra (corsair).. Det har nok gjort susen :-)

Lenke til kommentar

Samma her! Satte inn 1gb Samsung minne og 2gb Corsair minne.

Fyrte den opp med 512 mb først for å teste, herregud så latterlig sakte det går :p

Det å få med en svær bæreveske var jo også hyggelig :)

Men jeg ble overrasket over hvor dårlig grafikkytelsen er da...

Lenke til kommentar
Kom i går ! Som jeg skrev i en anna tråd, så fungerer alt utmerket, sett bort fra fingeravtrykksleseren... Den SKAL jeg få til !

Uansett, veldig fornøyd... Spesielt når jeg tar med prisen i vurderingen...

Satt jo også inn 2Gb minne ekstra (corsair).. Det har nok gjort susen :-)

Heisann teik! Har også kjøpt meg denne maskinen, da med tokjernet prosessor og kun 1 gb minne. Ser du har oppgradert din med en corsair minnebrikke, vil denne fungere også i min maskin? Grunnen til at jeg lurer er at denne minnebrikken ikke dukker opp ved søk på komplett.no's minnevelger.

Forresten, de problemene du har med fingerprintfunksjonen hadde også jeg. Antar det er følerproblemer du har?

Jeg løste dette ved å bruke søkefunksjonen ved plug and play. Måtte nemlig gjøre et nytt søk etter mine USB-huber, og jammen løste ikke dette også FP-problemene :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil også tro at den fungerer i din maskin ja..

I forhold til fp leseren så er det mere det at jeg ikke helt har klart linux driverene til denne.

Den fungerte slott de 15 minuttene jeg hadde vista på maskinen...

Må se om ikek jeg får den til etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Men jeg fikk ikke med en eneste cd med maskinen, ingen vista cd, eller software cd...

Det er sånn det skal være. Installasjonsmedium ligger på skjult partisjon på harddisken. Det følger med software som enkelt og greit lager recovery og installasjons CD/DVD. ..forutsetter selvfølgelig at du ikke har slettet programmet først ;) Ligger under på startmenyen under Alle prog -> Lenovo Care -> Create Recovery Media

Ellers må jeg bare hive meg på og si at dette er en glimrende maskin, men selv om viften er stillegående, skulle jeg ønske den ikke gikk så ofte. Kanskje det bare gjelder Celeron utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...