Ethernet Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) God dag. Nei, god morgen. Eller, ja samme faen. PRoblemstillingen er som følger. En venninne av meg sliter med selvbildet og selvtilliten sin. Jeg er mye sammen med ho, og jeg merker det. Det er EN ting som blir sagt, og det er nok til å gjøre henne deppa resten av dagen. Hun sier alltid at hun ikke klarer det. Hun mener hun er stygg og det er ikke måte på. Jeg vil gjerne hjelpe henne. Meget oppegående jente til vanlig forresten, og psykolog eller noe i den duren er ikke aktuelt. Tenkte bare jeg skulle være en venn og prøve å hjelpe henne Noen forslag til hva jeg kan hjelpe henne med? Takker EDDIIIIT: 15 år! Endret 28. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Høres kanskje dumt ut, men hva med et kompliment innimellom? Om hun har et nytt plagg, så kan du jo fortelle henne at hun så bra ut i det. (Det burde selvfølgelig ligge noe i det.) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, jeg prøver sånne vennlige ting stadig vekk Har også foreslått at hun skal se seg i speilet om morgenen, og finne positive sider ved seg selv, og jeg tror hun prøver.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skjer ikke det med oss alle? Dessuten så syns vel de fleste at det er noe "galt" med seg selv.. La tiden gå, å gi henne kompliment for fint hår , god lukt ol. - Men ikke for ofte nå da ^^ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Nei, jeg har dame, så må passe på litt på den fronten og Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei, jeg har dame, så må passe på litt på den fronten og Ingen unskyldning for å ikke pøse på med komplimenter. Det at du har dame gjør jo det bare bedre. For da skjønner hun at du mener det, og at du ikke bare prøver deg på henne^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvorfor ikke psykolog? Det kan jo hjelpe masse. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mhm, hvorfor ikke psykolog? Jeg har ingen problemer selv, men kunne godt tenke meg å snakke med en psykolog alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå