ChalStye Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 i går kveld hørte jeg en lyd fra hardisken, det hørtes ut som den slo seg av å på igjen. et par minutter etter dette fikk jeg blåskjerm og måtter restarte maskinen, men den ville ikke gå inn i windows igjen samme hvor mange ganger jeg restartet, men det merkliger er at i morges så kom jeg meg inn i windows igjen og alt funket fint. Hva skjedde? ps. maskinen min hadde stått på i en og en halv uke. Lenke til kommentar
que Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hadde jeg vært deg, hadde jeg nå tatt en backup av disken. Høres ut som om den kan gå sikkelig på tryne snart. Så ville jeg ha tatt å kjørt en test på den (som du kan laste ned fra produsenten sin hjemmeside) og se om den finner feil på disken. Og gjør den det, sendt disken i retur på garanti. Det regnes også som feil på disken hvis du setter strøm på disken, ikke har ide-kabelen plugget i og den står å "klikker". Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 har du sjekket system tempen? spessielt IBM disker er vare før høye temepraturer og siden det har blitt noe mildere i været så er det jo aldri godt i vite. Ellers så hadde vel en drev test gjort seg. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vet at IBM disker liker å gi fra seg en vill klikkelyd minst èn gang i uka. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 det er en wd 60gig og kabinett tempen ligger på ca 32. Det er en vifte som blåser rett på den så varme burde ikke vært et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå