Gå til innhold

Sier du gulost, eller hvitost?

Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Ok

Satt å mimret over "gamle dager" her på forumet, og kom plutselig på denne tråden. Synes ikke vi kom frem til noen endelig konklusjon, da den plutselig ble stengt - og siden språket stadig gjennomgår forandringer og blir påvirket av innvandring og globalisering, og nye brukere kommer til, synes jeg vi kunne ta opp det ultimate spørsmålet på nytt:

Hva sier du av gulost og hvitost?

4662.gif

Til Dotten: ikke steng bare fordi du sier hvitost!

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok

Satt å mimret over "gamle dager" her på forumet, og kom plutselig på denne tråden. Synes ikke vi kom frem til noen endelig konklusjon, da den plutselig ble stengt - og siden språket stadig gjennomgår forandringer og blir påvirket av innvandring og globalisering, og nye brukere kommer til, synes jeg vi kunne ta opp det ultimate spørsmålet på nytt:

Hva sier du av gulost og hvitost?

Til Dotten: ikke steng bare fordi du sier hvitost!

Den andre tråden er halvannet år gammel. Språket endrer seg på tvers av generasjoner, ikke med CPU'er, og de innvandrerne som kom for 18 mnd siden tror jeg ikke har et forhold til hvitost/gulost problematikken. Personlig vil jeg tro de stresser mer med svar på søknaden sin enn norsk dagligtale.

Og konklusjonen var nå endelig med 2000 stemmer, selv om de som stemte 'aner ikke' stemte feil med følgende vår Florida-smell. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...