daho Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har et hovedkort: Aopen ak33, men i via hardware monitor vises ikke noen temperaturer, på hoved kortet er det ingen målere men to jumpere der det står: JP 27 System Thermal Sense, JP 26 CPU Thermal Sense, Hvor får jeg tak i en sensor jeg kan feste på hoved kortet. jumperen ser slik ut: 1=GND 2=Sensor. Kan jeg lage en sensor selv? Og hvordan kan jeg gjøre dette. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Har du sett på aopen.nl? Lenke til kommentar
daho Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Har sett der før, men det står bare at du kan plugge i en sensor, ikke hvordan den ser ut , hvor du får tak i den. :sad: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Du kan jo også kjøpe en drevramme fra microplex med 2stk temperatur sensorer som du kan sette ut akkurat der du vil, det er mere nøyaktig en å bruke det som følger med hovekortet. Se her http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp let deg fram til drevrammer/andre koster 242 +porto og frakt, men da kan du lese av temperaturen mens du f.eks spiller. Lenke til kommentar
daho Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg skal kjøpe sånn. Men det hadde vært kjekt vis jeg kunne bruke de andre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå