aspic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ahh.. Blanda gull og pengar eg no =/ Korleis startar ein å få tak i gull då? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan få brukt invitsene dine, du får 5 gull for hver tror jeg. Ellers så må du jobbe og "bytte" penger mot gull. Men om vi er 4 som klarer å få brukt invitene vårs kunne vi startet noe Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har som sagt 10 gull og er gladelig med å starte et eget selskap Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Eg har ein invite igjen, PM meg så får du Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan få brukt invitsene dine, du får 5 gull for hver tror jeg. Ellers så må du jobbe og "bytte" penger mot gull. Men om vi er 4 som klarer å få brukt invitene vårs kunne vi startet noe Får du brukt dine power? Eg og vrengle treng to til som har 10 gull. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Du kan få brukt invitsene dine, du får 5 gull for hver tror jeg. Ellers så må du jobbe og "bytte" penger mot gull. Men om vi er 4 som klarer å få brukt invitene vårs kunne vi startet noe Får du brukt dine power? Eg og vrengle treng to til som har 10 gull. Jeg er med Har sendt mine nå Nicks ? Heter krokill ingame Endret 31. desember 2007 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 aspic ingame Eg har berre fått sendt den eine til no. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Stavaas her, bare å legge meg til Friends Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ville bare si at #Erepublic.no @Quakenet går som det suser. For å delta der kan du laste ned mIRC på www.mirc.com og så logge deg på Quakenet serveren, så skrive #erepublic.no. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Herlig! Skal komme inn dit nå Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kan du finne noen som har det? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Dra på IRC kanalen, der er det helt sikkert noen som har invite. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vil anbefale alle at vi har en felles plass som irc kanalen. Denne posten vil trolig snart bli stengt. diskusjon.no liker ikke store samleposter som tar for seg "alt på en plass". Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vært kjekt med en invite Sendte pm til aspic men har ikke fått noe svar Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har nå 4 invites siden jeg har fått med to kompiser. Vi gjør hele signup skiten fra denne pcen, så det får bare bære med. Bare å spørre meg på PM, husk å ha med e-mailen din! EDIT: Tom for invites! Endret 31. desember 2007 av Camper_killer Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vi ansetter hele tiden Lønningene våre nå er mer enn konkurransedyktige, skal dere lage billigere mat kommer dere til å gå kong-kurs! Ta heller jobb hos oss, om noen uker garanterer jeg at lønningene ligger på 12 NOK ++ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kan jeg få jobb hos dere KriFos? Jeg heter Stavaas ingame Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kan noen fortelle meg hva erepublik går ut på. Er det som Star Craft eller Sid Meier's Civilization eller hva? Jeg har ikke peiling....so tell me? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har forresten ingen invites igjen, så det hjelper ikke å sende meg PM for å få det Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Ville bare si at #Erepublic.no @Quakenet går som det suser. For å delta der kan du laste ned mIRC på www.mirc.com og så logge deg på Quakenet serveren, så skrive #erepublic.no. Evt bare copypaste denne linken i Opera, siden Opera har egen irc klient irc://stockholm.se.quakenet.org/erepublic.no Endret 31. desember 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå