avtrekkeren Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal vi gjøre som et visst annet firma her på diskusjon.no gjorde, og saksøke brukerne for innlegg?? Hehe, neida - men jeg aaaaner ikke hva du snakker om - jeg jobber for kr 0, og alle investorene i KEM Foods arbeider for kr 2... Lenke til kommentar
Willburn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Skal vi gjøre som et visst annet firma her på diskusjon.no gjorde, og saksøke brukerne for innlegg?? Hehe, neida - men jeg aaaaner ikke hva du snakker om - jeg jobber for kr 0, og alle investorene i KEM Foods arbeider for kr 2... Et hastemøte på kveldstid er også i gang hos ledelsen i KEM foods. Det diskuteres nye lønnsmodeller som er bedre tilpasset det norske markede. Vi ønsker å tilby gode trygge jobber til de som trenger det. Og norge trenger helt klart mer mat da det er store etterspørsel etter mat for øyeblikket. (Rakk så vidt å kjøpe 1 food før all maten som ble produsert i dag var revet av markede) Endret 31. desember 2007 av Willburn Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal vi gjøre som et visst annet firma her på diskusjon.no gjorde, og saksøke brukerne for innlegg?? Hehe, neida - men jeg aaaaner ikke hva du snakker om - jeg jobber for kr 0, og alle investorene i KEM Foods arbeider for kr 2... Hahaha, har det faktisk skjedd? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, det var vel K-soft som saksøkte noen for negative kommentarer Men nok om det Nå er dette lønningene vi kjører: Base lønn 1.0 i skill: 3 NOK 1.2 i skill: 4 NOK (+1) 1.6 i skill: 5 NOK (+1) 2.0 i skill: 6 NOK (+1) ... osv *Bonus* - de som går uten fravær i 7/7 dager får ekstra 2 NOK på lønnen Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hva med produktets veiledende pris? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er dyrt for mat, men de fleste har råd til det, så da går det nok bra. Lenke til kommentar
Willburn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er et parti food til salgs nå for 5.80 (inkludert VAT). Alt avhenger vel egentlig av hva gjennomsnittslønna ligger på. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det virker kanskje dyrt for mat, men husk at alle starter med 100 NOK og 50 health. Dvs at man trenger egentlig ikke spise de 50 første dagene i det hele tatt, pluss at man kan kjøpe seg 15 dager mat til med de 100 NOK'ene. Dessuten øker lønningene ganske fort, slik at etter en uke hos oss - dersom de har jobbet 7/7 dager - vil de tjene 8 NOK etter mitt regnestykke. Dette øker videre. At matmomsen er for høy får du klage til regjeringen på, vi selger den for 5 NOK Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Det virker kanskje dyrt for mat, men husk at alle starter med 100 NOK og 50 health. Dvs at man trenger egentlig ikke spise de 50 første dagene i det hele tatt, pluss at man kan kjøpe seg 15 dager mat til med de 100 NOK'ene. Dessuten øker lønningene ganske fort, slik at etter en uke hos oss - dersom de har jobbet 7/7 dager - vil de tjene 8 NOK etter mitt regnestykke. Dette øker videre. At matmomsen er for høy får du klage til regjeringen på, vi selger den for 5 NOK Fazer tar 2kr+moms Lenke til kommentar
Amblin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Utrolig bra at denne tråden fikk så mye interesse Det kan du skrive noe om i VG. Jeg er Spycho der btw. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg er tom bare så det er sagt Lenke til kommentar
jgfka5y7oa75does9f7durt4kwjhsd Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har en invite igjen, PM meg med email dersom du vil ha. Mvh brygge_2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg sliter litt med å finne ting å gjøre. Jeg trener 1 gang om dagen, og jobber 1 gang om dagen. Men utenom det så har jeg ingenting å gjøre. Er med i et politisk parti også. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har 2 invites! Send pm med epost for invite. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kunne noen poste Screens fra spillet sånn at vi får noe innblikk på hvordan dette spillet ser ut? Eller er dette et browser spill? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Dette er bare et browser spill, men et fantastisk gjennomført browserspill Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, det var vel K-soft som saksøkte noen for negative kommentarer Men nok om det Nå er dette lønningene vi kjører: Base lønn 1.0 i skill: 3 NOK 1.2 i skill: 4 NOK (+1) 1.6 i skill: 5 NOK (+1) 2.0 i skill: 6 NOK (+1) ... osv *Bonus* - de som går uten fravær i 7/7 dager får ekstra 2 NOK på lønnen Hvor ofte går dere igjennom markede og ansetter folk? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nokon som er interesserte i å lage eit selskap som produserar mat? For augneblinken er det jo vanvittig dårleg tilbod i Noreg. Atm. jobbar eg i KEM foods grunna mangel på andre tilbod Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg kan godt bli med å lage et selskap som produserer mat Har 10 gull for øyeblikket, og jobber for tiden i våpenbransjen. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Vel.. Det koster 40 gull og starte ett firma. Om man skal skaffe seg det på Monetary Market, så koster det rundt 1400NOK å få tak i gullet. Jeg har kun de 100NOK som jeg startet med. Så det skal litt til for å få startet noe eget. Endret 31. desember 2007 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå