Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi gjøre som et visst annet firma her på diskusjon.no gjorde, og saksøke brukerne for innlegg?? ;)

Hehe, neida - men jeg aaaaner ikke hva du snakker om - jeg jobber for kr 0, og alle investorene i KEM Foods arbeider for kr 2...

Et hastemøte på kveldstid er også i gang hos ledelsen i KEM foods. Det diskuteres nye lønnsmodeller som er bedre tilpasset det norske markede. Vi ønsker å tilby gode trygge jobber til de som trenger det. Og norge trenger helt klart mer mat da det er store etterspørsel etter mat for øyeblikket. (Rakk så vidt å kjøpe 1 food før all maten som ble produsert i dag var revet av markede)

Endret av Willburn
Lenke til kommentar

Ja, det var vel K-soft som saksøkte noen for negative kommentarer :p

Men nok om det ;)

Nå er dette lønningene vi kjører:

Base lønn

1.0 i skill: 3 NOK

1.2 i skill: 4 NOK (+1)

1.6 i skill: 5 NOK (+1)

2.0 i skill: 6 NOK (+1)

... osv

*Bonus* - de som går uten fravær i 7/7 dager får ekstra 2 NOK på lønnen

Lenke til kommentar

Det virker kanskje dyrt for mat, men husk at alle starter med 100 NOK og 50 health. Dvs at man trenger egentlig ikke spise de 50 første dagene i det hele tatt, pluss at man kan kjøpe seg 15 dager mat til med de 100 NOK'ene.

Dessuten øker lønningene ganske fort, slik at etter en uke hos oss - dersom de har jobbet 7/7 dager - vil de tjene 8 NOK etter mitt regnestykke. Dette øker videre.

At matmomsen er for høy får du klage til regjeringen på, vi selger den for 5 NOK :)

Lenke til kommentar
Det virker kanskje dyrt for mat, men husk at alle starter med 100 NOK og 50 health. Dvs at man trenger egentlig ikke spise de 50 første dagene i det hele tatt, pluss at man kan kjøpe seg 15 dager mat til med de 100 NOK'ene.

Dessuten øker lønningene ganske fort, slik at etter en uke hos oss - dersom de har jobbet 7/7 dager - vil de tjene 8 NOK etter mitt regnestykke. Dette øker videre.

At matmomsen er for høy får du klage til regjeringen på, vi selger den for 5 NOK :)

Fazer tar 2kr+moms

Lenke til kommentar
Ja, det var vel K-soft som saksøkte noen for negative kommentarer :p

Men nok om det ;)

Nå er dette lønningene vi kjører:

Base lønn

1.0 i skill: 3 NOK

1.2 i skill: 4 NOK (+1)

1.6 i skill: 5 NOK (+1)

2.0 i skill: 6 NOK (+1)

... osv

*Bonus* - de som går uten fravær i 7/7 dager får ekstra 2 NOK på lønnen

Hvor ofte går dere igjennom markede og ansetter folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...