Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

På tide å vekke tråden til live igjen! Etter to år borte har jeg bestemt meg for å ta opp eRepublik igjen, og jobbe meg opp mot nok en periode som president i eNorge. For øyeblikket befinner jeg meg derimot i ePhilippines, sammen med en som spilte eRep med meg for to år siden før jeg sluttet.

Spillet har endret seg ekstremt mye siden sist. Det er mer å gjøre, og det er mer underholdende for de fleste. For øyeblikket sliter Norge nok en gang med et politisk overgrep mot vårt land. En serber ved navn LavBoris har tatt over, og jeg må få sagt at han har vist seg å være et forferdelig menneske på IRC. Han har sagt at han hater muslimer og støtter en del av det krigsforbryteren Milosevic gjorde. Og nå er han president i eNorge.

Det er en liten motstandsbevegelse som er satt i gang blant de eNorske spillerene, og jeg foreslår at dere tar kontakt med Stakerauo og registrere dere på erepublik.no for å delta i diskusjoner. Og selvsagt på IRC, #eNorge @QuakeNet.

Kongressvalget er om noen få dager, 1. juledag om jeg ikke tar helt feil. Om du har planer om å registrere deg hadde jeg satt stor pris på om du registrerte deg på min rekrutteringslenke, her.

Håper å se deg på IRC eller forumet, eller enda bedre, in-game!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...