L1234567890 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Spillet er bugget og eNorge er politisk kupper :!: Endret 24. juli 2010 av shsleen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvis jeg skal begynne å spille, hvilken landsdel burde jeg velge, strategisk sett? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvis jeg skal begynne å spille, hvilken landsdel burde jeg velge, strategisk sett? La os gjøre om Romsdal til et stort imperie Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Nei, det er Hordaland som skal bli stort! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Hva har skjedd med de SINNSYKT lave lønningene? 0.20 NOK/hour? wtf?!I den forrige jobben hadde jeg 3.5/h Endret 28. juli 2010 av Beges Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Funker spillet skikkelig nå? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ser det at norge ligger litt dårlig ann... Bestemte meg for å begynne i svalbard pga jeg har lyst å være norsk Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Tar opp tråden igjen. Jeg har spilt Erepublic i noen dager nå og det eneste jeg tenker på er at Norge trenger flere folk! Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvordan er erepublic om dagen? Fremdeles fult av bugs som blir utnyttet til det fulle? Lenke til kommentar
WhosYaDaddy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Virker kult dette... jeg vil prøve Noen som har en invite key til overs å gi bort? På forhånd, kjempe takk Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Registrerte meg gjennom facebook og ble autmatisk amerikaner, prøver å logge ut men når eg klikke "register" elns så kommer eg bare inn på den amerikanske igjen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Virker kult dette... jeg vil prøve Noen som har en invite key til overs å gi bort? På forhånd, kjempe takk Spillet er ikke i beta lengre . Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Nevermind fikset det, eg er på vestlandet, og er svensk REVOLUTION! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kom til nord-norge ! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvordan flytter eg? :S Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Gabbe: Du må kjøpe en ''reise-billett'' for å flytte. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvor? litt clueless i dette spillet Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 På tide å vekke tråden til live igjen! Etter to år borte har jeg bestemt meg for å ta opp eRepublik igjen, og jobbe meg opp mot nok en periode som president i eNorge. For øyeblikket befinner jeg meg derimot i ePhilippines, sammen med en som spilte eRep med meg for to år siden før jeg sluttet. Spillet har endret seg ekstremt mye siden sist. Det er mer å gjøre, og det er mer underholdende for de fleste. For øyeblikket sliter Norge nok en gang med et politisk overgrep mot vårt land. En serber ved navn LavBoris har tatt over, og jeg må få sagt at han har vist seg å være et forferdelig menneske på IRC. Han har sagt at han hater muslimer og støtter en del av det krigsforbryteren Milosevic gjorde. Og nå er han president i eNorge. Det er en liten motstandsbevegelse som er satt i gang blant de eNorske spillerene, og jeg foreslår at dere tar kontakt med Stakerauo og registrere dere på erepublik.no for å delta i diskusjoner. Og selvsagt på IRC, #eNorge @QuakeNet. Kongressvalget er om noen få dager, 1. juledag om jeg ikke tar helt feil. Om du har planer om å registrere deg hadde jeg satt stor pris på om du registrerte deg på min rekrutteringslenke, her. Håper å se deg på IRC eller forumet, eller enda bedre, in-game! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå