Knutingsen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvis ein sendar e-mail til eRepublik, vert ein automatisk medlem da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det gjør man nok ikke, nei. Men det er bare til å registrere seg på erepublik.com. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (Jeg håper jeg blir tilgitt en liten dobbelpost.) De siste dagene har Norge fått ganske mange nye spillere, så jeg bestemte meg for å skrive en artikkel rettet mot dem: http://www.erepublik.com/en/article/til-al...re--889625/1/20. Jeg anbefaler alle som spiller eller vurderer å spille Erepublik å lese den, og om du liker det du ser, stemme den opp. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Må bare legge til at et trofast diskusjon.no medlem har blitt president igjen; meg På tross av et eNorge er i en utrolig farlig situasjon, med Russland i nord, Ungarn i sør og Storbritannia i vest - alle fiender, har vi fremdeles håpet Om man vil joine spillet, er det ikke værre enn å gå inn på siden og registrere seg. Endret 12. august 2009 av Evleos Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Storbritania er strengt tatt i vest, men poenget står. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Storbritania er strengt tatt i vest, men poenget står. What what ? Lenke til kommentar
turak Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Haha, Nord-Norge eies faktisk av finland .. >.< Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er fordi vi ikke skal ha noen grense til Russland, slik vi unngår invasjon. Lenke til kommentar
turak Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er fordi vi ikke skal ha noen grense til Russland, slik vi unngår invasjon. Hva skjer vis vi gjør et vellyket opprør? : o Er russland så sinsynk i det spillet(og)? Trudde norge hadde så god kontakt .. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Russland er betydelig større en Norge. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Russland er i ferd med å erobre New-York. De har gått ifra Alaska og gjennom hele USA. Det sier sitt! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Se på Nord-Amerika. Et interessant skue, ikke sant? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi vekker liv i Norge igjen! Endelig er vi fri fra trusler! Nå må vi fokusere på å bygge opp et solid land, så vi kan stå imot fremtidige truselr. For det er bare et spørsmål om tid før de kommer. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hva skjedde med Norge? De eide Finland og Russland og nå eier de bare sitt eget land. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Snakk om å gjøre kampsimulatoren unødvendig komplisert... likte det bedre før Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Kommer meg ikke til Job Market :/ Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 tenkte å starte jeg men det ser visst ut som det er bugga, kommer meg ikke til job market eller noen ting, når trykker på dem så kommer jeg bare tilbake til hovedsiden igjen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Spillet virker bra, men kan ikke begynne med enda ett av de spillene som krever at jeg daglig sjekker innom... Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 enig, aldri sett maken til dritt spill, det fungerer jo ikke i det hele tatt. Prøvde det igår men ga opp så jeg tenkte jeg skulle gi det en ny sjanse idag men alltid kommer det opp Oops, something went wrong. The server is apparently unavailable for the moment. We're doing everything we can to correct the problem. Please try again later. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Spillet har akkurat fått en stor oppdatering. V1 kom i fjor, nå kom akkurat V2. Derfor er det masse bugs den første uken eller to. Desverre. Dessuten er det kaos i eNorge nå, siden vi ble politisk kuppet. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå