henbruas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Om det å jobbe og trene er alt du er interessert i, så ja. Men dette spillet er ikke særlig gøy om du ikke gjør andre ting også. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Om det å jobbe og trene er alt du er interessert i, så ja. Men dette spillet er ikke særlig gøy om du ikke gjør andre ting også. Finnes det andre måter å lvle på så tidlig i spillet? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vel, nei, men man kan engasjere seg utenfor selve erepublik.com. Det er jo en stor del av spillet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Romania har begynt å tape stort i Asia ... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ble seier i Sindh-provinsen(+50k damage de siste 15 minuttene), la oss håpe det fortsetter slik. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 For de som ikke vet: PEACE utnytter nok en bug som lar dem mangedoble sine våpen uten ekstra pris. Derfor har Romania tapt en del i det siste. Jeg har forøvrig flyttet til Danmark og startet Retropartiet. Ikke så godt mottatt, nei, men det fikser jeg sammen med reboot, bjelland og Jakki. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tenkte å flytte til UK og bli med i Norsefire partiet. Men fasan så dårlig betalt jobbene der er. Får knapt råd til en Q1 mat om dagen. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Får håpe prisene i England forbedrer seg etter at de har inngått en fredsavtale med USA igjen - slik at handelen kan flyte landene imellom. Også tar det jo litt tid før du når et skill nivå som gir gode lønninger. Men noen av dere må være igjen i Norge og bygge landet ! Evleos, Partileder for Teknokratene. Endret 9. mai 2009 av Evleos Lenke til kommentar
Eon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skal kjøpe firma og lurte på om hva som er lurest å satse på av diamanter og grain? evt andre forslag mottas også... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Norge trenger diamanter, så det er nok smartest. Nå som Teknokratene vil opprette et feltsykehus kan det bety at det kan lønne seg med gaver. Jeg reiser hjem til kjære Norge etter en tur rundt i Europa. Romania, Tyskland, Polen, Sverige og Danmark har jeg vært innom. Og for de som ikke vet det: Eha vant valget, og partiet "Norges Fremtid", med nesten alle medlemmene, er fjernet pga. regelbrudd (multi-accounting, antar jeg personlig). Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg syntes spillet er kjedelig, og jeg vil melde meg ut. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er nok ikke mulig. Etter hvert dør brukeren din, ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Denne tråden har visst dødd fullstendig ut, ser jeg. La meg se om jeg prøve å blåse litt liv i den igjen ... Det har skjedd utrolig mye siden sist. Det foregår faktisk en ny verdenskrig nå (den tredje). UK har gått til PEACE, den fiendtllige alliansen. PEACE angriper Nord-Amerika og har greid å nesten utslette både USA og Canada. Russerne rasler med sablene i nord og ungarerne i sør (de okkuperer Nord-Jylland) og Norge står i fare for å bli invadert. Russerne truet faktisk med dette i en artikkel i dag, http://www.erepublik.com/en/article/norway...ign-888335/1/20. Det foregår kamper i Europa også, Hellas invaderes av Tyrkia og Sveits av Frankrike. EDEN og FORTIS, alliansene vi er knyttet til, viker på alle fronter, og vi trenger mer enn noensinne hjelp. Hjelp i form av nye spillere. Jeg oppfordrer alle som vil beskytte Norges uavhengighet og hjelpe våre allierte til å registrere seg øyeblikkelig. Er det noe du lurer på eller trenger hjelp til, bare spør meg, her eller på Erepublik, det spiller ingen rolle (nicket mitt er Pusur1993 på Erepublik). Endret 9. august 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vi trenger så mye hjelp vi kan få... Vi blir mest sannsynlig utslettet i framtiden, bare svalbard sier de at de skal la oss beholde! Jeg heter raggizz ingame btw. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Spilte før, er det noe morro nå lenger? Bare trene og jobbe så ikke no mer å gjøre enda? Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Syns det er gøy med politikken, strategien og krigene jeg. Det er ikke mer enn hva du gjør det til selv i grunn... Bli med igjen og se, er verdenskrig og masse faenskap nå! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Som PinkEagle sier, det er hva man gjør det til. Hvis man bare trener og jobber er det selvsagt ikke gøy, men om man deltar i kriger og politikk blir det fort underholdende. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan noen legge meg til på MSN? (email på profilen min) jeg kunne trengt en veileder hehe. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hva lurer du på? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Legger deg til, jeg. Vil også minne folk på forumet vårt, erepublik.no, og IRC-kanalen, #eNorge på Quakenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå