henbruas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg har vel for så vidt erfaring i spillet, men skriveferdighetene mine skal jeg unngå å snakke for mye om. Kristoffer sitt bidrag er uansett veldig godt. Endret 20. april 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Veldig hyggelig å se aktive teknokrater. Uten tvil det beste partiet i Norge. Skulle gjerne stilt selv, men jeg har politisk pause. Jeg vil bli General. Stiller du, Pusur? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Niks. Skulle gjerne gjort det, men blir nok i Romania til det hele er over. Endret 20. april 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Til hva er over? En annen ting, stemmer det at invite-funksjonen fungerer dårlig for tiden? Har prøvd å invitere flere venner, men de får ikke mailen. Endret 20. april 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vel, til det blir en løsning på konfliktene i Asia. Kan ta sin tid. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ser ingen slutt i nær framtid på krigingen i Asia. Nå har man begynt å slå tilbake. Det varer nok ikke lenge, though. Romania tar lett Indonesia. Og jeg har ikke hørt noe om invite-funksjonen. Jeg kan prøve å sende en invite og se om den kommer frem eller ikke? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ser på in-game forumet at det er flere som har dette problemet. Mulig den er noe buggete, da det virker noen ganger mens andre ganger ikke. Problemet er vel bare at man kun kan sende invite 1 gang til en mailadresse. Fikk uansett den det gjaldt til å signe opp manuelt. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, tror bare man kan sende til en mail en gang. Har aldri opplevd problemet, så det er like greit. Neste gang du får problemet, så er det heeelt greit å si fra, så noen andre får rekruttere personen det gjelder Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke dumt, det skal jeg huske på. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Romania tapte Qinghai og Sichuan, da, men jeg tror ikke de prøvde så hardt. Nå prøver de av å frigjøre Jammu and Kashmir. Skjønte ikke det helt, må ha noe med grensene å gjøre. Håper på en snar, knusende offensiv. Men det er vel for mye å ønske seg. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Pengeproblemer, min venn. Det er ikke bare Norge som sliter med banken. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Begge jeg har sendt invite til fikk den. Men det tok 1-2 dager fra jeg sendte til de fikk den... Vet ikke om de faktisk meldte seg på og om det funker men... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvor pokker finner man partiinformasjon for alle partiene? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det må du nok på wikien for. Jeg har lagt ut partiprogrammet for TT der. De andre vet jeg ikke. wiki.erepublik.com Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 De andre partiene har ikke noe partiprogram... Det er stortingsvalg idag, og Teknokratene gjør det strålende Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Da er Teknokratene det største partiet i kongressen. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 14 medlemer i kongressen gitt. Det er bra. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Begynte for et par dager siden. Hva i svarte gjør Finland med Nord-Norge!? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For sikkerhets skyld, bare, slik at vi ikke hadde grense mot Russland etter presidentvalget. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg lagde meg akkuratt en bruker , men nå har jeg jobbet og trenet armyen min ellerno for idag , betyr det at jeg må vente helt til i morgen for å gjøre noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå