AnBa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Heh. jaja, det måte skje. Jeg flytter fra eNorge, forresten. Syns kongressen er for... konvensjonell? Uansett så liker jeg dem ikke. Nei, nå legger jeg politikken på hylla i en måneds tid mens jeg stuper inn i eRepubliks økonomiske verden, mens jeg reiser rundt for å slåss på alle verdens slagmarker. Ta kontakt om dere trenger hjelp eller lurer på noe, da. Enten her eller på eRepublik.com! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er det noe spesielt som har skjedd i det siste? Logget på etter en tredagers pause, og da hadde jeg plutselig mistet jobben, den eksisterte ikke lenger. Jeg kan heller ikke søke på noen andre jobber! Hjølp D: Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det var rart. Har du sjekket at du har høy nok skill til de jobbene du søker på? Du ble nok sparket pga. inaktivitet, for å gi plass til en annen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ungarerne har trukket seg tilbake, så nå er eksilregjeringen blitt til den offisielle regjeringen. De har dessverre gjort store skade på økonomien, og det vil det nok ta lang tid å rette på. Ble forresten general i går! Endret 14. april 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har merket dette. Firmaet som jeg jobber i (Universal Healthcare Q5) har vært uten materialer i fem dager nå. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gratulerer Pusur, mangler selv 5000. Tenkte å bli her i Romania en stund å jobbe med saken. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Mangler en 8000 til General, så det blir en stund til i Romania. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Godt det fremdeles er liv i denne tråden. Uten alle disse utlendingene i landet vårt, så kan vi nå gjenbygge eNorge Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Foreslår at alle leser partiprogrammet for Teknokratene her. Skrevet stort sett av Evleos. Det er uten tvil det beste partiet i eNorge Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Eller her for bedre lesbarhet. Den rumenske krigsmaskinen trenger stadig lenger inn i Asia. Se her for et verdenskart. Endret 17. april 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Med andre ord: Om dere vil stige i rank, militært, eller tjene plenty med xp, så reiser dere til Romania for å kjempe. Billige våpen og høye lønninger, folkens! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som vet om noen firma som ansetter folk i construction? Har 11.77 i skills, og føler at alle jobbene som er ledige ligger langt nede for hva jeg kan forvente. Det har stått stille uten materialer i Universal Healthcare Q5 nå i 10 dager, så jeg gir snart opp. Bør jeg bytte land kanskje? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du får nesten prøve å ta kontakt med kir. Så vidt jeg vet driver hun både Universal Healthcare og Universal Defence Systems. Ellers er det nok fint lite du kan gjøre. Utlandet neste. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Førstepost er oppdatert. LES DEN! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hmm... Jeg har egentlig ikke noen stor, høy stilling i norge, utenom Vise-Direktør i Etterretningstjenesten, men kan sikkert skrive noe fancy. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva synes folk om at det norske språket blir mer og mer brukt igjen? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er flott. Nå har også Evleos spurt om jeg kan melde meg inn i kongressen, neimen om jeg vil, da går hele eNorge ned. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg liker og at det foregår mye på norsk. Man får en sterkere tilhørighet til landet sitt synes jeg. Jeg stiller til kongressvalg for Teknokratene. Stem på meg Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fint å se at Teknokratene får støtte. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Fint å se at Teknokratene får støtte. Det er fritt frem til å sende inn det DU vil at skal stå i førstepost, for jeg regner med at du har lest den? Send i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå