Tom-Stian Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei! Dette ser ut som et interesant spill,, noen som kan sende meg en PM om invite? Så fort jeg får en pm så vil jeg melde fra hær om jeg har fått og hvem sin jeg accepta ;D håper noen har en inv;D Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Tom-Stian: Velkommen! Håper vi ser deg på erepublik.no snart Beges: Vi foretar ikke verving på samme måte som før, da vi holder på med omorganisering av militæret. Hve er nicket ditt på eRep? Jeg kan sjekka for deg. Endret 22. mars 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tom-Stian: Velkommen! Håper vi ser deg på erepublik.no snart Beges: Vi foretar ikke verving på samme måte som før, da vi holder på med omorganisering av militæret. Hve er nicket ditt på eRep? Jeg kan sjekka for deg. Heter "Bjarkan" på eRepublik.com. Har ikke rukket å registrert meg på .no. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ah. Ser du er veldig low level. For øyeblikket er det nesten ikke vits å bli med i militæret. Vi må omorganisere det, og vi er omtrent konkurs. I tillegg risikerer vi at kongressen blir overtatt av PEACE om et par dager. IKKE STEM PÅ Communist Party of Norway! Dette er kun Indonesere og folk fra Ungarn. De vil ødelegge landet vårt. Ikke la dem! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 interreserer meg for dette spillet. (må man få invite? står ikke noe om det der?)men er det slik at man må alliere seg med andre for å skape greier? at teamwork is key? i såfall så er jeg interessert! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 interreserer meg for dette spillet. (må man få invite? står ikke noe om det der?)men er det slik at man må alliere seg med andre for å skape greier? at teamwork is key? i såfall så er jeg interessert! Du må ikke ha invite, men det er fordelaktig, ettersom at den du blir invitert av får fem gull, som er ganske mye. Om du sender meg PM skal jeg invitere deg. Teamwork er ikke helt viktig. Man klarer seg egentlig ganske fint uten, men det er bedre, kjekkere og lettere. Foreslår også at du registrerer deg på erepublik.no. Det er en grei side for det norske folk. Vi skriver på engelsk, men tenker på å bytte til norsk snart. Send PM med mail, så inviterer jeg deg Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Faktisk får begge parter 5 gull, når den som ble invitert når level 6. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så klart, glemte å nevne det. Om du vil bli med i politikken etter hvert vil vi i The Technocrats gjerne ha deg med oss! www.the-technocrats.no Du kan ikke bli med i et parti enda, men når du kan vil vi gjerne se deg der! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvor ofte er det krig mellom Norge og andre land ? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Akkurat nå for tiden har det vært en del. Russland som prøver å frigjøre de regionene vi har tatt av dem, med hjelp fra PEACE. Ellers har vi treningskriger med land, hadde ANVIL '09 med Finland som bestod av tre kamper, vi er enda ikke ferdige da vi ble avbrutt av PEACE som angrep Romania. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva er en rask vei å få "wellness" på ? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vel, om det er krig, sloss en gang og bruk sykehus. Du kan få donert ti wellness per dag, da er det bare å spørr noen. Finnes en konto som heter TT Lifesavers, et prosjekt innen TT hvor privatpersoner kan donere til kontoen, eller bare få gratis wellness. Bare søk på TT Lifesavers. Ellers kan man kjøpe mat av høyere kvalitet. Man får i utgangspunktet 1 wellnes per Q. Q1 = 1 wellnes, Q5 = 5 wellness. Deretter, hus. Man kan kjøpe hus, disse brukes aldri opp og er ganske dyre. Samme som med mat, man får 1 wellness per Q, hver dag. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Lurer på no greier. Hvem er med i PEACE og hvem er med i ATLANTIS, hvem er eNorge i krig med? Og nå mistet vi Urals regionen... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Medlemmene i PEACE er som følger, om jeg ikke tar helt feil: Bulgaria Portugal Brazil Italia Indonesia Ungarn Venezuela Japan Iran Frankrike Nederland Mexico Argentina Chile Slovenia ATLANTIS er: Canada Croatia Finland Norge Polen Romania Spania Sverige UK USA Samt tre passive medlemmer: Hellas Tyskland Israel eNorge er ikke i krig, men Russland vil nok prøve å frigjøre regionene vi har okkupert fra dem. Krigen med Romania og Finland er vennskapskriger. Så vi kan bytte regioner om det er nødvendig. Samme med Eastern Siberian Region. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Okay, så det med Ural regionen var bare et bytte? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jepp. Vi får den tilbake igjen innen en ukes tid, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 I dag kan Norge få en Hungarsk president. For å unngå katastrofen stem Cirno! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg tror nesten at jeg får prøve meg på dette spillet igjen. Så ut som et kjekt tidsfordriv. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Velkommen tilbake, vi trenger deg (og mange flere). eNorge er nemlig okkupert av Hungarere, som nå har har majoriteten av kongressen. I dag har de også presidenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå