Gjest Slettet+132 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det ser ut til å brygge seg opp mot noe stort nå. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ser definitivt slik ut. Meldte meg nettop inn som tank. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Om det er noe vi trenger, så er det en sterkere hær. Syns det er rart at så få folk registrerer seg. Det er kun fordeler i det! Lenke til kommentar
Calistari Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Spilte dette for en stund siden, og revivet characteren min nå. Startet med 10 i welness og har kun 5 nå. Overlever ikke uten hjelp. Brukeren min er MaGunz Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ett fint sted å finne hjelp er erepublik.no, da. Sender deg ti wellness nå. Håper vi ser deg på erepublik.no. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Om noen har en invite vil jeg veldig gjerne prøve dette spillet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du fått invite? Vis ikke send meg gjerne en PM. Krig i Ural Region! Denne må forbli vår, så kjemp på grønn side folkens. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da fikk du post i kassen din StaBBer. Hvordan er ståa i republikken? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du fått invite? Vis ikke send meg gjerne en PM. Krig i Ural Region! Denne må forbli vår, så kjemp på grønn side folkens. Muligens et rart spørsmål, men er det normalt å bare kunne kjempe én gang i krigene, fordi wellness dropper under 40? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja. Når du har under 40 i wellness kan du ikke sloss lenger. Bruk sykehus eller Wellness Packs for å få deg opp igjen. Foreslår at du skaffer deg en "gift-buddy", oga t du bytte r10 wellness med personen når det trengs. Vi trenger alle troppene våre aktive nå! Krig i to regione i Norge, og vi må slå de skitne russerne tilbake, eller så går alle våre planer i vasken! SLOSS I URALS. GRØNN KNAPP. Har allerede gjort 2203 damage. HVis du er med i hæren får du støtte. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kan du forklare hvordan man bruker sykehus..? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vel, du går inn i din region. Nå vet jeg ikke hvor du er bosatt, men om du for eksempel bodde p åSørlandet, går du inn på Sørlandet sin side på eRepublik. Der scroller du litt ned til du ser Hospital, hvor du trykker Heal. Du må sloss en gang før du kan bruke sykehus, tror jeg. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Herregud, så enkelt! At det går an! Her har jeg i en måned jobbet meg opp fra 10 i wellness og Q1-jobb til 40 i wellness og Q3-jobb, og trodd at den eneste måten å kunne heale på var å spise høykvalitetsmat! Makan! Snakk om undøvendig bruk av penger.. Ikke har jeg noe våpen, heller, takket være at jeg måtte bruke alle pengene på mat.. Hvordan kjøper jeg hus, forresten? Ingen på marketplace som selger såvidt jeg kan se. Endret 17. mars 2009 av Beges Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Merk at sykehus bare kan brukes etter at du har kjempet. Men det er det som er så greit med krig, du kan holde helsen din rundt hundre uten noen store anstrengelser. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hus kan kjøpes, ja. Jo høyere kvalitet, jo mer wellness. Housing-situasjonen i eNorge er heller patetisk. Det er snakk om å senke importen, så vi får noen flere hus. Lenke til kommentar
megadott Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Man trenger da ikke invitasjon for å spille? Jeg laget bruker i gård uten. Finner ikke så mye å gjøre, utenom trykke på work en gang til dagen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det trenger man ikke. Men det kan resultere i gull til begge parter om man inviterer. Triste nyheter, vi mistet Volga regionen tidligere i dag. Det så ut til å gå bra, men de siste 20 minuttene var katastrofale. Det var en lidelse å være øyevitne til. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Man trenger ikke invitasjon, men den som inviterer tjener på det, så det er jo greit å gjøre for å være snill. Ja, i dag mistet vi Volga Region, den eneste regionen vi hadde med High grain. Det så ut til at vi ledet, men Italienske Tehocrater, tankere, ekstra sterke spillere, ble sendt ut for å ta så mye liv som de kunne, og de tok oss rett og slett på senga. Jeg har skrevet en artikkel her, håper dere kan lese, forstå og unnskylde meg. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvordan mener dere man skal "verve seg" på erepublik.no? Finne ringen spesiell tråd eller noe, men det er kanskje ikke det rette å lete etter? Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei! Dette ser ut som et interesant spill,, noen som kan sende meg en PM om invite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå