Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du fått invite? Vis ikke send meg gjerne en PM.

Krig i Ural Region! Denne må forbli vår, så kjemp på grønn side folkens.

Muligens et rart spørsmål, men er det normalt å bare kunne kjempe én gang i krigene, fordi wellness dropper under 40?

Lenke til kommentar

Ja. Når du har under 40 i wellness kan du ikke sloss lenger. Bruk sykehus eller Wellness Packs for å få deg opp igjen. Foreslår at du skaffer deg en "gift-buddy", oga t du bytte r10 wellness med personen når det trengs.

Vi trenger alle troppene våre aktive nå! Krig i to regione i Norge, og vi må slå de skitne russerne tilbake, eller så går alle våre planer i vasken! SLOSS I URALS. GRØNN KNAPP.

Har allerede gjort 2203 damage. HVis du er med i hæren får du støtte.

Lenke til kommentar

Vel, du går inn i din region. Nå vet jeg ikke hvor du er bosatt, men om du for eksempel bodde p åSørlandet, går du inn på Sørlandet sin side på eRepublik. Der scroller du litt ned til du ser Hospital, hvor du trykker Heal. Du må sloss en gang før du kan bruke sykehus, tror jeg.

Lenke til kommentar

Herregud, så enkelt! At det går an! Her har jeg i en måned jobbet meg opp fra 10 i wellness og Q1-jobb til 40 i wellness og Q3-jobb, og trodd at den eneste måten å kunne heale på var å spise høykvalitetsmat! Makan! Snakk om undøvendig bruk av penger..

Ikke har jeg noe våpen, heller, takket være at jeg måtte bruke alle pengene på mat..

Hvordan kjøper jeg hus, forresten? Ingen på marketplace som selger såvidt jeg kan se.

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Det trenger man ikke. Men det kan resultere i gull til begge parter om man inviterer.

Triste nyheter, vi mistet Volga regionen tidligere i dag. :( Det så ut til å gå bra, men de siste 20 minuttene var katastrofale. Det var en lidelse å være øyevitne til.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke invitasjon, men den som inviterer tjener på det, så det er jo greit å gjøre for å være snill.

Ja, i dag mistet vi Volga Region, den eneste regionen vi hadde med High grain. Det så ut til at vi ledet, men Italienske Tehocrater, tankere, ekstra sterke spillere, ble sendt ut for å ta så mye liv som de kunne, og de tok oss rett og slett på senga. Jeg har skrevet en artikkel her, håper dere kan lese, forstå og unnskylde meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...