Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Ooops, skal prøve å spesifisere litt mer :)

Hvis jeg har oppfattet det riktig, så er det smart å få seg ny jobb med høyere lønn så snart man kan. Med en lønn på 2NOK per dag og matutgifter på ca. 2,90 NOK per dag så er det ikke holdbart i lengden(?)

Er det noen måter å engasjere seg på før man kan bli med i et politisk parti, eller må jeg bare vente?

Håper dette var spesifiering nok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, er nok en viss fordel å tjene mer enn du bruker, ja. Men vær obs på at om du jobber i et Q1-firma mister du 1 wellness per dag, jobber du i et Q2-firma mister du 2 wellness per dag osv. Det må tas med i beregningen når det gjelder lønn og matutgifter.

Tja. Du kan jo registrere deg på http://erepublik.no/. Det forumet inneholder i tillegg til kongressen (du vil kunne lese i dette forumet, men ikke skrive, siden du ikke er kongressmann) dessuten ulike forum hvor du kan komme med spørsmål og også et off topic-forum, hvor vi har diverse tråder som ikke er eRepublik-relaterte (noen tråder for rett og slett å bli bedre kjent, andre for å diskutere f.eks. politikk).

Det kan være ganske forvirrende å sette seg inn i hva som skjer nå for øyeblikket, bare spør om du har noen spørsmål angående det. ;)

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Da blir regnestykket litt mer avansert ja. Å gå i -0,90 NOK per dag er ikke holdbart i det hele tatt, da tar jeg heller og får litt mindre wellness i en periode.

Har registrert meg på forumet, skal se meg litt rundt før jeg spør mer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

eNorge er i krig! North Caucasus Region må forbli vår, så kjemp grønt!

Beges: Hva slags kvalitet har firmaet du jobber for? Er du ny bør du jobbe i et Q1-firma (1 stjerne), som betyr at du mister 1 wellness når du jobber. Du mister også 1 wellness når du trener. Det betyr at du du må ha Q2 mat om du har under 50 i wellness for at den skal stige. Når du når 50 må du opp i Q3 mat for at wellnessen skal stige. Det beste hadde også vært å hatt et hus i tillegg, så prøv å spar til et.

Husk at du betaler litt skatt av lønnen, men jeg husker ikke prosenten i farten.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Spar det til en gang du trenger pengene.

Jeg er for tiden bosatt i Singapore, faktisk. Er litt lei av Norge og tenkte det kunne være gøy å være med å bygge opp en ny nasjon. Er offiser i den nyopprettede hæren deres (i forbindelse med den jobben skal jeg en tur innom Florida nå).

Lenke til kommentar
Spar det til en gang du trenger pengene.

Jeg er for tiden bosatt i Singapore, faktisk. Er litt lei av Norge og tenkte det kunne være gøy å være med å bygge opp en ny nasjon. Er offiser i den nyopprettede hæren deres (i forbindelse med den jobben skal jeg en tur innom Florida nå).

Jeg har bare 2 NOK nå :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Morn folkens! Ante ikke at det var en slik tråd her. Har spillt eRep i over ett år nå. Sitter i kongressen for... fjerde termin på rad? Representerer Vestlandet og Teknokratene.

Håper alle er klar for en millitær øvelse i morgen? Klokken 19:30 norsk tid begynner den, mellom Finland og Norge. Les mer her.

Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost og en skamfull bump:

President valg snart, folkens! Tre kandidater, og jeg er en av dem. Håper dere stemmer på meg, om dere kan stemme og leser dette. Skriver en valgstale nå, som snart ligger ute på erep.com, erep.no og the-technocrats.no.

Lenke til kommentar

Mange takk, StaBBer.

Problemet med at en figur ikke spiser maten har vært der siden lanseringen av V1. Du får sende en melding til admins om bugsen. Kan ikke fatte at de ikke har fått fiksa det enda. Men jeg har har hørt om andre som har samme problemet.

Store ting skjer i verden, nå. Følg med, eller så går du glipp av noe.

Indonesia har grense mot Norge nå, og vi kan være på randen av krig. Verv deg nå! erepublik.no!

Lenke til kommentar

Norge har fått en flott fyr som president! Og det samme med Singapore (bortsett fra at det ikke er en "fyr" som vant valget), landets første president vil faktisk jobbe for landets beste, i motsetning til iraneren som også kjempet om stillingen. :D Bare synd vi er frastjålet 800 gull gjennom kongressvalget.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...