henbruas Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kongressvalget var i går, er jeg redd. Jeg ble dessverre presset ut av iranere, sammen med ganske mange andre gode, lojale politikere. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kom heldigvis inn i kongressen Russerne har planer om å lage så mye kvalme som mulig i landet vårt, så her er det bare til å kjempe i vei! Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Høres ut som et spennende spill jeg har lyst til å prøve Noen som kan avse en invite til meg? EDIT: Ser dere må ha mailen min for å gi meg en invite. Send meg PM, så sender jeg en med mail-adressa mi tilbake Endret 28. januar 2009 av Leaκim Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva skjer nå egentlig? Ble satt ned til 2 i lønn og det er 50% skatt. Prøver russerne å ødelegge eNorge? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Russerne prøver absolutt å ødelegge, ja. Når det gjelder lønnen din er det for å unngå at store summer skal betales i skatt, resten får du nok av arbeidsgiveren din via donasjoner. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så nå vil alle verdier bli overført via donasjoner. Så vi som er i mot russerne vil sirkulere de pengene vi har, mens russerne driver på med sitt? Sitter de på store deler av våre ressurser? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De har ingen kontroll over Nasjonalbanken og de statseide selskapene. Statskassen kan de egentlig herse fritt med, men det er ikke der våre ressurser er samlet. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ah, bra. Får håpe det blir orden snart og vi slipper alle disse russiske artiklene som maser om kommunisme og greier. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Startet nettopp med dette spillet, og for å være kliss ærlig skjønner jeg ikke så mye av det..enda. Men har skaffet meg en jobb og saker, så håper det klarner litt mer etterhvert. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Send en PM om du lurer på noe. Samme nick som på forumet. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hvorfor skal man ha invite? På hjemmesiden kanman jo trykke "Become a citizen"... Er det to forskjellige ting? :/ Kunne tenkt meg å prøve dette, høres morro ut! Avse gjerne en invite, om noen kan Endret 3. februar 2009 av Beges Lenke til kommentar
GBD Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei. Registrerte meg for et par dager siden. Er det noen spesiell grunn til at jeg hverken klarer å si opp jobben min, eller stemme i valget? Lenke til kommentar
Syv Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 GBD, Det tar tre dager fra du fikk jobben til du kan si opp selv. Be eieren sparke deg.. Du kan ikke stemme før du har vært aktiv en liten periode. Nivå 6 tror jeg det er. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Takk for hjelpen Syv. Regnet med at det var noen slike grenser, men jeg kunne bare ikke finne dem noen plass. Letet vel ikke godt nok... Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nydelig, snart blir det kanskje orden tilbake i eNorge likevel. Lenke til kommentar
LastNinja9 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tok en liten kikk på siden og så at Norge har flere innbyggere enn Sverige nå, stemmer det ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Så vidt, ja, det har vel vært store tilflyttinger av russere i det siste, dessuten er det mange som kom til landet for å stemme. Endret 6. februar 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
petteot Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei. Kom over denne tråden og ble med i spillet/simulatoren. Er det noen som kan komme med noen gode råd og tips? Nick i Erepublik: Toltar Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gode råde og tips om hva? Vær gjerne litt mer spesifikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå