Rampage Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Teknokratene virker alrighte, men hvorfor er alle partiene libertarianske? Eller ett leninistmarxistisk totalitært ett. Må starte mitt eget tror jeg Endret 19. november 2008 av Rampage Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Da ønsker jeg deg lykke til og håper at du greier å kjempe deg opp blant de fem største (med mindre du slår ut oss, selvsagt ). Av en eller annen merkelig grunn må man nemlig være blant de fem største for å kunne bli valgt. Edit: Fem største partiene, altså. Skjer en del interessante ting nå, en uautorisert uavhengighetskamp i Western Finland og dessuten en storstilt militærøvelse mellom Norge og Finland. Dessuten er vi bare et par dager fra kongressvalget, nå får vi kanskje tatt tilbake majoriteten fra finnene. Send meg gjerne en PM, så får du en invite. Endret 23. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vel, jeg har ihvertfall deltatt for å holde disse finnene på plass. Skal nevnes at levelet mitt er relativt begrenset og kan slå til med +2 Jeg liker det imperialistiske gyldne partiet, ikke nok xp til å melde meg inn i noe enda. Men vi får se. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Spørs om det hjelper å "holde finnene på plass" da deres uavhengighet er garantert. Men kjemp gjerne mot dem i Western Finland, siden den regionen ikke var avtalt frigjort enda. Ser forresten ut som om jeg blir valgt inn i kongressen i dag. Edit: Det ble jeg, ja. Jeg tror ikke du bør henge deg så mye opp i denne "Center-right, Libertarian"-greien, politikken til partiene er egentlig ganske skiftende, alt etter hvordan forholdende er. Ikke er partiene egentlig så ulike heller. Endret 27. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jepp, Teknokratene er partiet Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Altfor dyrt å starte noe nytt parti, så jeg bestemte meg for å hoppe inn hos Teknokratene. Forøvrig fått rigget meg med en ganske alright jobb føler jeg. Men har hatt litt helseproblemen, kjøpe gifts av andre fungerte ganske bra da heldigvis. Var nede i 20 på det verste. Endret 4. desember 2008 av Rampage Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som vil sende meg en invite? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kunne også godt tenkt meg en invite, ikke misforstå meg - jeg tigger ikke Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Alexandjino er navnet. Ser at lederen har relativt standardmailer til nye på engelsk, jaja. Er vel mye finner der. (Send PM til meg med epost så kan jeg sikkert slenge ut invites, men se topic) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Level fire nå. Gått meg jobb i våpenindustrien, men får ikke no spenn? Når jeg tok jobben stod det at jeg fikk 2 kr om dagen, men.. :s Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du må arbeide for å tjene penger vettu. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, det har jeg også gjort. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og du kan bare jobbe en dag daglig, og da burde du få lønna di. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, ikke sant? Kanskje jeg blir lurt. Har jobba en gang (og trena for den saks skyld) om dagen siden jeg begynnte.. Men står med null kroner. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan kan du stå med null kroner? Du begynner jo tross alt med ett mindre beløp. Du forveksler det kanskje ikke med gull? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det kan hende at jeg forveksler det, ja. PEngene jeg hadde i starten brukte jeg på brød, forøvrig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Her ser du hva som er gull og hva som er NOK. Sendte deg for øvrig litt mat.' Endret 5. desember 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da må du ha brukt veldig mye penger på brød? Jeg kjøpte det billigste som var til å begynne med, nå har jeg beveget meg opp på billigste Q2-maten jeg finner. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Egentlig et godt poeng. Man får 30 NOK når man starter som en ny borger i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå