Nitrius Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har 5 invites om noen er interessert. Send PM med epost. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Utviklerne sier at versjon 1 nærmer seg. De har tilogmed startet tippekonkurranse på forumet Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg vil gjerne ha en invite ;D Nickname: Torg3r E-mail: [email protected] Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) 3 nye invites, send PM om du er interessert. Edit: da er jeg tom dessverre. Endret 10. oktober 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
Syv Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har noen invitasjoner selv, send meg en PM med mail. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 V1 kommer vel om ca to uker? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 V1 kommer faktisk førstkommende tirsdag! Så fin sjanse å melde seg inn nå, jeg har 3 invites tilgjengelig, så bare send meg en PM med mail adresse så inviterer jeg Lenke til kommentar
xist Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har 5 invites, PM for å få Lenke til kommentar
Cirno Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Versjon 1.0 er nå live! Finland vil begynne sin resistance kamp for å komme seg løs igjen, mens Norge vil sloss for å beholde Russland som nå er verd mye grunnet ressursene i landet. Bli med å kjemp for det virtuelle Norge i dag. (Send meg en PM om du trenger invite.) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva faen, bare jeg som mangler hele inventory? All mat og våpen borte vekk, til og med mitt nyinnkjøpte Q4 hus. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du får det tilbake.. De jobber med saken, skulle være løst innen 24 timer (og dette ble sagt i 1-2 tida i dag formiddag tror jeg det var..) Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Må prøves Hvis noen hadde vært så snill å gitt meg invite hadde det vært kjempekoselig ^^, Endret 15. oktober 2008 av kh92no Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Om du ikke har fått så send meg en PM med mailadresse så skal du få en. Whaley: Såpass, kan ikke huske å ha sett det blitt sagt. Fortsatt borte ser jeg. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Inventory er nå fikset hos meg.. Ellers er v1 fortsatt ganske buggy, men mye er utbedret siste 24timene. Jeg har fortsatt invites tilgjengelig om noen ønsker, skaffer dere også jobb. Send meg PM med mail adresse så prates vi nærmere ingame Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Krig nå folkens, join in. PM meg om noen trenger invitasjoner. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 hmm.. jeg ble nettop med i dette herlig spillet, og som en gledelig overraskelse.. norge har jo eid finland og russland. Kult. Men leser nå på "nyhtene" at russland skal frigjøres igjen? hva er dette for noe tull?? virker som vi har stål kontroll. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) hmm.. jeg ble nettop med i dette herlig spillet, og som en gledelig overraskelse.. norge har jo eid finland og russland. Kult. Men leser nå på "nyhtene" at russland skal frigjøres igjen? hva er dette for noe tull?? virker som vi har stål kontroll. Å si at vi eide Finland er ... ukorrekt. Det er ikke lenge siden de kontrollerte Norge fullstendig, da deres parti SF (Sovereign Finland) fikk så mange medlemmer og stemmer at de dominerte kongressen. De ble faktisk spillets største parti, om jeg husker rett. Russlands første forsøk på uavhengighet gikk til helvete da krigen ble startet før forhandlingene var ferdige. Hele ATLANTIS (alliansen vi er en del av) gikk derfor imot dem. Etter kort tids kamp kom våpenhvilen på plass. Dagen etter (tror jeg) ble Russlands uavhengighetserklæring annerkjent av den norske kongressen og folket ble oppfordret til å kjempe for russisk frigjøring. Muren falt til slutt og landet består nå av en enkelt region, de andre skal frigjøres etter hvert. Norge beholder tre regioner med mye ressurser og også viktige grenser. For øvrig er vi på randen av en verdenskrig. Spørsmålet er om noen tør å angripe eller om det blir en kald krig. Forresten, til dere som begynner å kjede dere i spillet: Engasjer dere! Det er mer å gjøre enn å trene og jobbe. Bli med i et parti og påvirk politikken! Dra til fremmede land og kjemp! Start ditt eget firma eller avis! Hilsen en veteran fra flere kriger og uavhengighetskamper og medlem av Teknokratene. For øvrig er det ikke lov til å spørre om invites i denne tråden ... En annen ting: Ikke bare meld deg inn i et parti fordi det er stort, men se hvilket parti som støtter dine meninger. I et mindre parti har du dessuten større innflytelse. Endret 19. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Wow, virker som morro spill. Har startet bruker i lille Norge, så får se hvor det går Spennende! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen tips til politiske partier? Alle er jo libertarianere, svaakt Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen tips til politiske partier? Alle er jo libertarianere, svaakt Du kan jo lese partiprogrammet til Teknokratene og se om du liker det du ser. Det er også et parti hvor meningen din blir hørt og med et aktivt forum. Dessverre er det skjedd en svært udemokratisk endring i valgsystemet som gjør at små partier vil ha mye større problemer med å få folk i kongressen, så jeg er spent på å se hvor mye påvirkningskraft vi får etter valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå