Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en invite.

Jeg såg hva "spillet" hadde å tilby

Jeg fikk en mail noen dager senere at jeg var død.

Spørsmål: Hvor kjedelig klarer du å lage et spill?

Svar: Erepublik.

Dette "spillet" hadde null underholdningsverdi for min del. Den veggen jeg malte her om dagen inneholdte mer underholdning enn dette spillet, heck, t.o.m å lese statsministerens nyttårstale har mer underholdning i seg.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en invite.

Jeg såg hva "spillet" hadde å tilby

Jeg fikk en mail noen dager senere at jeg var død.

Spørsmål: Hvor kjedelig klarer du å lage et spill?

Svar: Erepublik.

Dette "spillet" hadde null underholdningsverdi for min del. Den veggen jeg malte her om dagen inneholdte mer underholdning enn dette spillet, heck, t.o.m å lese statsministerens nyttårstale har mer underholdning i seg.

Hva gjør man i spillet a? Er det tekstbasert slik som norwegianmafia, eller er det grafisk slik som f. eks. travian eller runescape? Jeg takler ikke tekstbaserte spill...

Lenke til kommentar

Tekstbasert. Man lager seg en borger og denne borgeren bor en plass i et land (jeg bodde i Tromsø, veldig får norske byer med). Så må du kjøpe mat for å overleve, du må finne deg jobb og du kan delta i forskjellige politiske kretser, alle med vært sitt program. Du kan og danne ditt eget parti.

Alt er tekstbasert og kjedelig som fy.

Lenke til kommentar

Passer meg ypperlig med et rolig spill der jeg kun trenger å bruke noen minutter av dagen min på å spille.

Men selvfølgelig ikke alle som har en travel hverdag som meg, og heller vil sitte å grinde i 4-5 timer i strekk :) Smaken er som baken...

Glemte å nevne at Eerepublik fortsatt er i beta, men at V1 kommer nå i løpet av kort tid. Så forbedringer blir det :)

Endret av whaley
Lenke til kommentar

Jeg er gamer, om jeg satte meg ned å tenke på at jeg ikke skulle bruke 4-5 timer i strekk på spill så hadde jeg heller ikke hadt de konsollene jeg har eller såpass mange innlegg på denne delen av forumet.

Jobber 8 timer om dagen, pussig nok finner jeg tid til å slappe av litt i ny og ne. Døgnet har 24 timer men du trenger ikke å bruke alle av dem i en sleng.

Lenke til kommentar

Syv, hva heter du ingame? ;) Har en følelse av at du sitter høyt oppe i systemet... =)

Jeg har nå 2 invites igjen om noen trenger. Satser på å starte opp firma i Tr.heim når v1 kommer, så alle som får invitasjon fra meg er garantert jobb da :-) Send meg en PM med din mail adresse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...