Tanner Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Account gis bort. Pm meg vis du vil ha den. har ca 120nok og en del skills innen food Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 3 invites igjen om noen vil ha. Send pm med mail og jeg svarer asap. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har nå 4 invites igjen, send meg en PM med din e-post adresse, så sender jeg deg invitasjon ASAP. Hej hopp så lenge. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 3 invites igjen nå, gir også 10 ekstra NOK på startkontoen når dere har registrert dere. Forutsetter da at dere sender meg PM med ingame navn etter at dere har registrert dere Send meg PM med epost adresse så er vi i gang! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg fikk en invite. Jeg såg hva "spillet" hadde å tilby Jeg fikk en mail noen dager senere at jeg var død. Spørsmål: Hvor kjedelig klarer du å lage et spill? Svar: Erepublik. Dette "spillet" hadde null underholdningsverdi for min del. Den veggen jeg malte her om dagen inneholdte mer underholdning enn dette spillet, heck, t.o.m å lese statsministerens nyttårstale har mer underholdning i seg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg fikk en invite. Jeg såg hva "spillet" hadde å tilby Jeg fikk en mail noen dager senere at jeg var død. Spørsmål: Hvor kjedelig klarer du å lage et spill? Svar: Erepublik. Dette "spillet" hadde null underholdningsverdi for min del. Den veggen jeg malte her om dagen inneholdte mer underholdning enn dette spillet, heck, t.o.m å lese statsministerens nyttårstale har mer underholdning i seg. Hva gjør man i spillet a? Er det tekstbasert slik som norwegianmafia, eller er det grafisk slik som f. eks. travian eller runescape? Jeg takler ikke tekstbaserte spill... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tekstbasert. Man lager seg en borger og denne borgeren bor en plass i et land (jeg bodde i Tromsø, veldig får norske byer med). Så må du kjøpe mat for å overleve, du må finne deg jobb og du kan delta i forskjellige politiske kretser, alle med vært sitt program. Du kan og danne ditt eget parti. Alt er tekstbasert og kjedelig som fy. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Passer meg ypperlig med et rolig spill der jeg kun trenger å bruke noen minutter av dagen min på å spille. Men selvfølgelig ikke alle som har en travel hverdag som meg, og heller vil sitte å grinde i 4-5 timer i strekk Smaken er som baken... Glemte å nevne at Eerepublik fortsatt er i beta, men at V1 kommer nå i løpet av kort tid. Så forbedringer blir det Endret 14. september 2008 av whaley Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg er gamer, om jeg satte meg ned å tenke på at jeg ikke skulle bruke 4-5 timer i strekk på spill så hadde jeg heller ikke hadt de konsollene jeg har eller såpass mange innlegg på denne delen av forumet. Jobber 8 timer om dagen, pussig nok finner jeg tid til å slappe av litt i ny og ne. Døgnet har 24 timer men du trenger ikke å bruke alle av dem i en sleng. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 2 stk. invites igjen om noen er interessert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712345 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 2 stk. invites igjen om noen er interessert. send ein til meg. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Done. En igjen om noen vil ha. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 2 igjen her. Send meg en PM og du blir invitert i løpet av kvelden! Kan også tilby en jobb om du er interessert. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Da har jeg 1 igjen; førstemann til mølla! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Samme her, 1 stk invite igjen. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kan noen gi meg invite over PM? . Ser det er en haug med folk som vil gi bort, men jeg vil ikke vente lengre en jeg må Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er ny i spillet. Hva bør jeg gjøre for å komme ordentlig i gang? Lenke til kommentar
Syv Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Skaff deg en jobb, bli med i et politisk parti etc... =P v1 kommer i midten av oktober som vil åpne enda flere muligheter. 1 invitasjon igjen, PM meg din mail og du får invitasjonen i løpet av kvelden... førstemanm... Lenke til kommentar
whaley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syv, hva heter du ingame? Har en følelse av at du sitter høyt oppe i systemet... =) Jeg har nå 2 invites igjen om noen trenger. Satser på å starte opp firma i Tr.heim når v1 kommer, så alle som får invitasjon fra meg er garantert jobb da :-) Send meg en PM med din mail adresse. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 1 invite igjen, send en pm om du vil ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå