Evleos Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Norge er i krig med kommunist-Russland. Nye landområder og nye muligheter, join I tillegg er det valg idag; vil selvsagt anbefale folk å stemme på Teknokratene - les partiprogrammet =) Endret 1. mai 2008 av Evleos Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Pokker trykke pa feil trad... *leter frebilsk etter invite traden* sorry Endret 1. mai 2008 av Bamboozle86 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har søkt om jobb i et random våpenfirma. Før jeg eventuelt får svar, er det noen her som tilbyr jobb heller? Jeg er nybegynner, men det har jo alle vært en gang. Lettere å være aktiv i firmaet med tanke på dette forumet osv.. Ingame nick er DarkerGlow om noen vil tilby meg en jobb! Endret 2. mai 2008 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 S0ker jobb. har 2 i housing og 1 i resten.. 5Nok minimum In game nick er Bamboozle86 Jo, a ja, jeg logger pa a jobber alle dager! Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 5 NOK med 2 i skill? vell, siden jeg pr0ver a komme godt inn i spille, a arbeider abselutt alle dager. Jah.. Kommer jo ingen vei med en lonn pa 2-3nok... Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Edit: tigging:P Endret 26. juni 2008 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bumper denne jeg. eNorge i Erepublik trenger sårt nye spillere, og DU kan hjelpe oss og vinne. Spennende politisk situasjon vi er inne i, Norsk-okkuperte Russland fornandler med den norske kongressen om selvstendighet i St. Petersburg og vi gjør oss ferdig med formalitetene rundt Northern Alliance som for tiden er den største alliansen i spillet! Bli med, involver deg! Hilsen Kongressmann Vidar Lenke til kommentar
LasseB Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Høres gøy ut det noen som han en Invite til meg så jeg kan komme igang? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg vil gjerne prøve, høres spennende ut Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har du fått invite? Hvis ikke send meg PM med mailadressen din Forøvrig, går litt trått i erepublik om dagen, så jeg håper det blir noe action snart... En ny krig feks? Alternativt kunne jeg tenkt meg å knerte de jævla russera, eneste de gjør er å klage.. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jeg har også et par invite igjen, hvis noen vil ha EDIT: 0 igjen... Endret 12. juli 2008 av Alxy Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har også invites. Pm meg med epost. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 1 invite igjen, send en PM med epost. Førstemann til mølla! Lenke til kommentar
Per89 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Det er i og for seg artig at Norge har klart å okkupere Russland. Nå er jeg nybegynner i spillet, men ville ikke dette få store økonomiske konsekvenser? Et lite land som Norge ville fått vansker med å håndtere og opprettholde en god økonomi med et så stort areal. Etter hva jeg har forstått er det også dårlige tider i markedet, med høy arbeidsledighet og lite penger. Om dette er et resultat av okkupasjonen av både Finland og Russland vet jeg ikke, men noen konsekvenser må det jo ha fått? Dette er et veldig interessant spill, som jeg anbefaler de fleste med interesse for politikk å bli med på! Edit: Har igjen invites Endret 27. juli 2008 av Per89 Lenke til kommentar
Datamus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Ok, startet no nettop. Skjønner ikke så mye, men må jo ha en jobb. Hva som helst egentlig. like ubrukelig i alt atm. Supermann i Erepublik har 5 invites atm og Endret 27. juli 2008 av Datamus Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ok dette virker som det kan være verdt å prøve. Sender en PM til trådstarter ang invite så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Registrerte meg i dag,kunne tenkt meg en jobb hvis noen har. Hvilken jobb burde jeg søke? Leste en plass at det var overproduksjon av food. Har 1 i alle skills. Hvilken lønn osv kan jeg forvente meg? Endret 29. juli 2008 av Prebsor Lenke til kommentar
Forconin Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Normal startlønn for en ny spiller er på ca 2 NOK. Våpen og Hus kan være bra plasser å skaffe seg arbeid da disse industriene stort sett alltid klarer seg ganske bra. Trenger dere noe hjelp til spillet er det bare å ta seg en tur på #erepublik på EFnet og spørre rundt Evt kan dere sende meg en PM ingame. (Forconin) Kan nok også hjelpe med å skaffe jobb hvis det trengs. Økonomien er litt dårlig pga overproduksjon og at vi har hatt synkende befolkning over lengre tid. Dette ser nå ut til å ha gitt seg og befolkningsantallet er på vei opp igjen Det finnes også en norsk Erepublik-side på http://www.erepublik.no hvor de fleste nordmenn holder til, også flere av de politiske partiene. Og i tillegg har vi http://www.myerepublik.com som er en internasjonal community-side hvor man fint kan finne hjelp eller noen fine tools til spillet. Også en grei plass å bli kvitt litt invites på for å skaffe seg gull. Endret 29. juli 2008 av Forconin Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har 5 stk invites, første mann til mølla med PM. Edit: da var jeg tom. Endret 3. august 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå