Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Norge er i krig med kommunist-Russland. Nye landområder og nye muligheter, join :D

I tillegg er det valg idag; vil selvsagt anbefale folk å stemme på Teknokratene - les partiprogrammet =)

Endret av Evleos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har søkt om jobb i et random våpenfirma. Før jeg eventuelt får svar, er det noen her som tilbyr jobb heller? :p Jeg er nybegynner, men det har jo alle vært en gang. Lettere å være aktiv i firmaet med tanke på dette forumet osv.. :) Ingame nick er DarkerGlow om noen vil tilby meg en jobb! :)

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bumper denne jeg. eNorge i Erepublik trenger sårt nye spillere, og DU kan hjelpe oss og vinne. Spennende politisk situasjon vi er inne i, Norsk-okkuperte Russland fornandler med den norske kongressen om selvstendighet i St. Petersburg og vi gjør oss ferdig med formalitetene rundt Northern Alliance som for tiden er den største alliansen i spillet! Bli med, involver deg!

Hilsen Kongressmann Vidar :)

Lenke til kommentar

Har du fått invite? Hvis ikke send meg PM med mailadressen din :)

Forøvrig, går litt trått i erepublik om dagen, så jeg håper det blir noe action snart... En ny krig feks? Alternativt kunne jeg tenkt meg å knerte de jævla russera, eneste de gjør er å klage..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er i og for seg artig at Norge har klart å okkupere Russland. Nå er jeg nybegynner i spillet, men ville ikke dette få store økonomiske konsekvenser? Et lite land som Norge ville fått vansker med å håndtere og opprettholde en god økonomi med et så stort areal.

Etter hva jeg har forstått er det også dårlige tider i markedet, med høy arbeidsledighet og lite penger. Om dette er et resultat av okkupasjonen av både Finland og Russland vet jeg ikke, men noen konsekvenser må det jo ha fått?

Dette er et veldig interessant spill, som jeg anbefaler de fleste med interesse for politikk å bli med på!

Edit: Har igjen invites :)

Endret av Per89
Lenke til kommentar

Registrerte meg i dag,kunne tenkt meg en jobb hvis noen har. Hvilken jobb burde jeg søke? Leste en plass at det var overproduksjon av food. Har 1 i alle skills. Hvilken lønn osv kan jeg forvente meg?

Endret av Prebsor
Lenke til kommentar

Normal startlønn for en ny spiller er på ca 2 NOK. Våpen og Hus kan være bra plasser å skaffe seg arbeid da disse industriene stort sett alltid klarer seg ganske bra.

Trenger dere noe hjelp til spillet er det bare å ta seg en tur på #erepublik på EFnet og spørre rundt :)

Evt kan dere sende meg en PM ingame. (Forconin)

Kan nok også hjelpe med å skaffe jobb hvis det trengs.

Økonomien er litt dårlig pga overproduksjon og at vi har hatt synkende befolkning over lengre tid. Dette ser nå ut til å ha gitt seg og befolkningsantallet er på vei opp igjen :)

Det finnes også en norsk Erepublik-side på http://www.erepublik.no hvor de fleste nordmenn holder til, også flere av de politiske partiene.

Og i tillegg har vi http://www.myerepublik.com som er en internasjonal community-side hvor man fint kan finne hjelp eller noen fine tools til spillet. Også en grei plass å bli kvitt litt invites på for å skaffe seg gull.

Endret av Forconin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...