Evleos Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei dere to! Ta en titt på artikkelen min her; http://www.erepublik.com/article-164561.html Dere bør søke på jobb innen enten gifts eller moving tickets. Ikke mat! Jeg kunne skaffet dere jobb i matsektoren, men som du ser, så er det en stor overproduksjon av mat. Og bli politisk aktive Jeg anbefaler selvsagt Teknokratene, men gjør dere opp deres egen mening Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg har 4 i gifts skills. Hvor mye burde jeg få i lønn? Har nå 5 NOK... Grunnet høye gifts priser nå, kan du faktisk kreve 12NOK og fremdeles vil bedriften din tjene penger! (Gitt at du har 100 wellness) hvordan får jeg wellnessen min til å gå opp? Fra en guide jeg skrev til noen venner: "Det koster 1 wellness å jobbe i en q1 bedrift, 2 wellness å jobbe i en q2 bedrift osv. Man får likedan 1 wellness av q1 mat, 2 wellness av q2 mat osv. Mangel på mat, vil gjøre at man taper 5 wellness pr dag. Q1 hus vil gi deg 1 wellness pr dag, q1 gave vil gi deg 1 wellness osv. " Endret 1. april 2008 av Evleos Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg klarer ikke å logge inn lenger. Har prøvd allt. Får nytt passord, men kan allikevel ikke logge inn Regner med at jeg dør av sult nå.. Edit: Ingen fare, kom meg inn til slutt. Trenger ansettelse forresten :!: Klarer forresten ikke å flytte heller. Valgte nord-land som hjemsted men kom av en eller annen grunn til Troms da jeg startet Kjøp billett Håper folk kommer seg på nå og stemmer på eNorges framtid. Ett imperialistisk eNorge med Kim og Gullpartiet eller en handelsstat med Forconin og Binærpartiet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da er valget over og Forconin vant presidentvalget. Enda en periode med et nærmest korporasjanistisk styre (aka Næringslivet sitter med all reell makt). Men hvis det er det flertallet vil ha får man rette seg etter det. Ellers skal det sies at folk bør jobbe der de har sjanser for god lønn. Men ikke glem det faktum at våpenmarkedet snart vil oppleve et etterspørselsboom pga krigsmodulen. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Da er valget over og Forconin vant presidentvalget. Enda en periode med et nærmest korporasjanistisk styre (aka Næringslivet sitter med all reell makt). Men hvis det er det flertallet vil ha får man rette seg etter det. Ellers skal det sies at folk bør jobbe der de har sjanser for god lønn. Men ikke glem det faktum at våpenmarkedet snart vil oppleve et etterspørselsboom pga krigsmodulen. Jeg har store problemer med å skaffe meg jobb. Er litt småredd for å sulte ihjel til slutt. Jeg tar gjerne i mot hvilken som helst jobb akkurat nå :!: Det sto forresten at man skulle si ifra når man fikk invite om man ikke ville bli hengt ut. Jeg har fått invite... Endret 2. april 2008 av Wartom Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Da er valget over og Forconin vant presidentvalget. Enda en periode med et nærmest korporasjanistisk styre (aka Næringslivet sitter med all reell makt). Men hvis det er det flertallet vil ha får man rette seg etter det. Ellers skal det sies at folk bør jobbe der de har sjanser for god lønn. Men ikke glem det faktum at våpenmarkedet snart vil oppleve et etterspørselsboom pga krigsmodulen. Jeg har store problemer med å skaffe meg jobb. Er litt småredd for å sulte ihjel til slutt. Jeg tar gjerne i mot hvilken som helst jobb akkurat nå :!: Det sto forresten at man skulle si ifra når man fikk invite om man ikke ville bli hengt ut. Jeg har fått invite... Du ba ikke om det i første post, så da er det intet problem. Det var et større problem når det bare var 10 pers med invites, og invitesønskelista ble stående med masse folk som allerede hadde fått invites. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok, greit :!: Jeg har i alle fall fått meg ærlig arbeid nå, så det burde ikke være noen fare, bortsett fra at jeg nå må droppe millitær treningen om jeg ikke vil dø. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok, greit :!: Jeg har i alle fall fått meg ærlig arbeid nå, så det burde ikke være noen fare, bortsett fra at jeg nå må droppe millitær treningen om jeg ikke vil dø. Ta det med ro, du dør aldri, eRepublik er ikke interessert i å kaste sine borgere på dør Lenke til kommentar
whaley Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok, greit :!: Jeg har i alle fall fått meg ærlig arbeid nå, så det burde ikke være noen fare, bortsett fra at jeg nå må droppe millitær treningen om jeg ikke vil dø. Hva er nicket ditt in-game da? Så kan jeg sikkert sende deg noen gifts Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Som whaley kan jeg bidra med gifts for å øke welness-en din. Men da må man ha ingame nick. Kan også legge deg til som venn ingame da dette kan lønne seg (ser hva andre driver på med i spillet etc). Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Welness skaffes lett gjennom gaver hus og nok mat. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Økonomien er mer stabil og krigen kommer straks! Vil oppfordre alle her til å ta en titt på erepublik i denne spennende stund Og nye spillere: Ikke begynn i mat sektoren! Endret 4. april 2008 av Evleos Lenke til kommentar
1up Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg fikk denne beskjeden på jobd i dag You had productivity value but the company doesn't have the money to pay you! Og jeg fikk ikke skill points eller cash men jobbe dagen ble brukt opp, er dette normalt? Endret 5. april 2008 av 1up Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hm, jeg har fått tilbakemelding fra de som jobber hos meg angående dette, tror det er en bug rett og slett da jeg har peng til deres lønn. Må nesten få melde ifra til admin om dette. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ok, greit :!: Jeg har i alle fall fått meg ærlig arbeid nå, så det burde ikke være noen fare, bortsett fra at jeg nå må droppe millitær treningen om jeg ikke vil dø. Hva er nicket ditt in-game da? Så kan jeg sikkert sende deg noen gifts Wartom Pendragon. Jeg kan sikkert sende gifts tilbake Har en Q1 og en Q3. Kjøpte dem i uvitenhet. Har forresten invite om noen vil ha. Bare PM meg. Endret 5. april 2008 av Wartom Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vi i ImP ønsker nye medlemmer. Vi er et parti som prøver å gjøre det beste for Norge til enhver tid. Les vårt partiprogram for å lese litt om oss. I tillegg vil vi publisere et nytt ett snart som er litt mer oppdatert for dagens situasjon Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Trenger fortsatt jobb. Helst hospital siden jeg har 4.33 skills der. Har også 2.4 i food og 1.8 i weapons. Ingame nick: Kristian Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vet ikke om jeg kommer til å spille dette mye, men heter Doom. Husker jeg og Salsa-Shark eide en tyrkisk server på Travian, men ble fort lei og blir det igjen. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei Hadde det vært mulig å få en invite? Tusen takk Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei Hadde det vært mulig å få en invite? Tusen takk Se her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=909140&st=60 Og ikke begynn i matsektoren! (Overproduksjon). Property, moving tickets er safe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå