Hugbees Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 takk for fast jobb =) men bestemt meg for aa gaa en annen vei. Kjoept meg en avis som heter VeGe, men er veldig usikker paa hvordan jeg tjener penger paa den. Maa jeg skrive interressante artikler saa folk abbonerer, eller funker det ikke saann? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 takk for fast jobb =) men bestemt meg for aa gaa en annen vei. Kjoept meg en avis som heter VeGe, men er veldig usikker paa hvordan jeg tjener penger paa den. Maa jeg skrive interressante artikler saa folk abbonerer, eller funker det ikke saann? Tjener ingenting på aviser Det er gratis å opprette en avis. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Som sagt tjener man i utgangspunktet ikke noe på aviser. Det eneste måtte være om du eventuelt får solgt den. Folk kan abonnere (notis om nye artikler på mail) på avisen din, men dette tjener du heller ikke noe på. Eventuelle inntekter måtte være donasjoner til deg fra andre brukere... Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Aviser er mest brukt politisk og som underholdning Så du bør nok gå tilbake til jobben din Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 heisann jeg trenger en jobb, kaller meg Noddy i spillet. tenkte på weapons eller mat. Men er egentli ett fett Håper på jobb tilbud Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg og trenger jobb. Helst innen sykehus siden jeg har 4.33 i skill der, men kan også ta mat til nøds, har 2.40 der. Heter Kristian i spillet, og har lagt ut cv. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvordan får man sin første jobb i spillet? Jeg har bare 1 i skill på alt. Og jeg har ikke nok penger til å starte et firma for meg selv. Noen som trenger en ansatt? Jeg er egentlig flink til alt:p Har lat ut CV og kaller meg "Tore DeLonge" i spillet Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei Pezo. Du skal ha fått et jobbtilbud by now Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har 4 i gifts skills. Hvor mye burde jeg få i lønn? Har nå 5 NOK... Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) M.t.p at gift-markedet er litt dårlig så vil jeg si det er en ok lønn. Du får regne på det; se på likningen som kommer opp når du jobber og gang det med salgsprisen til selskapet (ignorer de to siste leddene, og fjern skatten). mvh Evleos Edit: Også bør diskusjon.no medlemmer være skeptiske til binærpartiet; "saftus: Binary party, binary food osv, er NFF " Scr0tum: Dette er vel verdt å nevne: -alt som har med Binær eller Binary er nFF relatert. "Du kan også kjøpe gull på money Exchange men om du gjør som visse folk har gjort igjennom tidene så kalles det multiaccounting og det er ikke lov og føres til ban. Men jeg vet ikke hvem som har gjort det og jeg selv synes det er bra at folk gjør det. så lenge det er for norge" Rellativ: Er du en Nff-er, så har du med å begynne i binary-gruppen. EOD Endret 26. mars 2008 av Evleos Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Rellativ: Er du en Nff-er, så har du med å begynne i binary-gruppen. EOD Håper alle som støtter ett norskt imperie blir med i Gullpartiet da og tar opp kampen mot den korrupte presidenten. Så skal vi få eNorge tilbake til topp 2 på rankinglista. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Trenger du invitasjon til spillet? Send meg en PM... Tjener ingen ting på aviser nei, kanskje like greit. Nok spam som det er. Endret 29. mars 2008 av Syv Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Trenger du invitasjon til spillet? Send meg en PM... Tjener ingen ting på aviser nei, kanskje like greit. Nok spam som det er. Ta dette i invite tråden Ellers så synes jeg at folk burde joine Teknokratene Smaken er som baken Kim Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Trenger du invitasjon til spillet? Send meg en PM... Tjener ingen ting på aviser nei, kanskje like greit. Nok spam som det er. Ta dette i invite tråden Ellers så synes jeg at folk burde joine Teknokratene Smaken er som baken Kim Om bare det hadde gjeldt i politikken. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Blir det krig snart da? Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Blir det krig snart da? 7'ende april om Gullpartiet vinner. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Håper det blir krig trenger litt action <.< har 8 invites !PM! meg emailen deres... ikke post her send meg en pm Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hvordan får jeg wellnessen min til å gå opp? Lenke til kommentar
1up Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei folkens Er det noen som har en jobb til meg? Jeg gjør hva som helst for en litten slant, har bare 1 skill i alt :/ Ingame name: KloverEight På forhånd takk. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg klarer ikke å logge inn lenger. Har prøvd allt. Får nytt passord, men kan allikevel ikke logge inn Regner med at jeg dør av sult nå.. Edit: Ingen fare, kom meg inn til slutt. Trenger ansettelse forresten :!: Klarer forresten ikke å flytte heller. Valgte nord-land som hjemsted men kom av en eller annen grunn til Troms da jeg startet Endret 1. april 2008 av Wartom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå